بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 10 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
نقش پوستر در تبلیغات
مقدمه
پوستر ها با اینکه حامل خلاصه ی پیامی هستند ولی همیشه مستقیم و واضح حرف نمی زنند. برعکس، بعضی از نقاشی ها یک دوره یا یک لحظه را تعریف می کنند.
صحبت راجع به عملکرد نقش یا تصویر است: هنری، تزئینی (دکوری)، آموزشی، آگاه کننده، علمی، عشقی ... این استفاده هاست که نقش اصلی تصویر را در جامعه شامل می شود. ما شاهد پیشرفت های تکنیکی انتشار تصاویر هستیم. تکثیری که هدفش دنیایی است که با زبان غیر قابل دسترسی است.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
کسب و کار اینترنتی
گرچه نقش اساسی اینترنت درهمه جای دنیا یکی است ولی وقتی سیستم به عنوان بخشی از سیستم اجتماعی به کارگرفته می شود، بطورکلی متفاوت است.درک این موضوع بسیارحائز اهمیت است. به یاد داشته باشید تکیه امروز ما برروی تحلیل مقایسه ای کسب و کار الکترونیکی بین کشورهای آمریکا و ژاپن است یعنی اینکه چگونه فعالیتهای کسب و کار الکترونیکی این دو کشور با یکدیگر متفاوت است.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 8 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی
بسته بندی چهره کالاست. در یک تقسیم بندی کلی، سه سطح اصلی می توان برای هر کالا در نظر گرفت. اول خود کالا که خدمات مشکل گشا یا فواید اساسی آن را هنگام خرید انتظار دارند. شالوده کالا پاسخ به این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیز را می خرد؟ در سطح بعدی طراحان کالا بر مبنای شالوده کالا، یک کالای واقعی را به وجود می آورند که بسته بندی در این سطح قرار می گیرد.
بسته بندی به همراه مواردی مثل طرح و نام تجاری و کیفیت به نحوی با هم ترکیب می شوند که ارائه فایده اصلی کالا امکانپذیر باشد. آخرین سطحی که مورد توجه قرار می گیرد مزایای اضافی مثل خدمات پس از فروش، تضمین ها و نصب و شرایط تحویل است. بسته بندی سبب ساز اولین ارتباط مستقیم با مشتری است و تا حد زیادی وظیفه ارائه یک تصویر ذهنی مطلوب از کالا را به عهده دارد. از نظر روانی اولین برخورد و تصویری که ما از اشخاص داریم مهمترین تصویر و تعیین کننده ترین است حتی در یادآوری اشخاص بعد از ۲۰ سال به ذهن ما می آید، این قاعده در مورد کالا هم صادق است.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
روانشناسی تبلیغات
ایجاد جذابیت در تبلیغات
پیشبینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو
کسب و کارتان چه رنگی است؟
تبلیغات نقطه خرید
ایجاد جذابیت در تبلیغات
مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید
… و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .
بخشی از متن:
اثر تبلیغات در اسنک چی توز
- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است.
- چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است.
- ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است.
- انواع اسنک
1- اسنک توپی 6- اسنک با پنیر
2- اسنک کرانچی 7- اسنک چرخی
3- اسنک طلایی 8- اسنک موتوری
4- اسنک حلقه ای 9- مانچی تند و آتشین
5- اسنک جنگلی 10- سالسا تند با لیمو
- ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی
- انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است.
هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و طراحی لوگو با فرم های نرم و متناسب با یک محصول غذایی انجام شده.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 80 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
1
آرم لوگو و تبلیغات
مقدمه
امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست.
هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه.
چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره.
مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند اطمینان خودشونو نسبت به اون کالا بدست میارند.
برای همین، آرم، یه فرم و یا یه تصویر گذرا نیست بلکه ممکنه که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار بگیره.
بنابراین وقتی میخوایم یک آرم رو طراحی کنیم باید تمام جنبه های اونو بررسی کنیم.
عموما" لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته
چون یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی رو به خودش اختصاص میده و بعد یک تصویر دیکه جای اونو میگیره ولی آرم یک زمان مشخص و معین نداره.
مشخصه های یک آرم:
سادگی، زیبایی، انسجام، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف(یعنی بشه به
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 52 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1مقدمه 13
2-2 مبانی نظری 14
2- 2-1 برند و برند سازی 14
2-2-1-1 برند 14
2-1-1-2 مدیریت برند 15
2-2-1-3 شخصیت برند 16
2-2-1-4 روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 17
2-2-1-5 تصویر برند...................................................................................................................18
2-2-2 روابط بین برند و مصرف کننده 20
2-2-2-1نقش برند در استحکام روابط مصرف کننده و برند 20
2-2-2-2 قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده 23
2-2-3 محبوبیت برند 28
2-2-3-1 وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند 28
2-2- 3-2 تبیین نظری مفهوم محبوبیت برند (عشق برند) 29
2-2-3-3 عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان 33
2-2-4 تبلیغات دهان به دهان در مورد برند 39
2-3 پیشینه مطالعاتی 41
مطالعات خارجی 41
2-3-2 مطالعات داخلی 47
2-4 چارچوب نظری تحقیق 50
2-4-1 تنوع طلبی مشتری 51
2-4-2 تصویر برند 52
2-4-3 خود اجتماعی تصور یافته توسط برند 52
2-4-4 تبلیغات دهان به دهان 53
2-5 جمع بندی فصل دوم 56
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق
مقدمه 13
بخش اول: بازاریابی رابطه مند
2-1-1) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند 15
2-1-2) اهمیت بازاریابی رابطه مند 16
2-1-3) مدل های بازاریابی رابطه مند 17
2-1-4) ابعاد بازاریابی رابطه مند 20
2-1-5) بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی 23
بخش دوم: ارتباطات دهان به دهان
2-2-1) تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان 26
2-2-2) انواع ارتباطات 28
2-2-3) اهمیت ارتباطات دهان به دهان 29
2-2-4) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان 31
2-2-5) روش های بهبود ارتباطات دهان به دهان 34
2-2-6) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان 35
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 76 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مشتری ونحوه برخورد وراضی کردن مشتری وبازاریابی رابطه مند
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه 13
2-2تعریف مشتری 14
1-2-2مشتری کیست ؟ 14
2-2-2درمجموع می توان مشتریان را به دو دسته تقسیم کرد : مشتریان خارجی – مشتریان داخلی 15
3-2-2تعریف ارباب رجوع 15
4-2-2انواع مشتری : 16
5-2-2انواع مشتری از جنبه میزان رضایت : 16
6-2-2انواع مشتری از نظر رفتاری: 18
3-2نحوه برخورد با مشتری 19
4-2عوامل موثر بر انتظارات مشتری 20
5-2خواسته ها ،نیازها و رضایت مشتری 21
6-2توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 23
7-2بازاریابی و تامین رضایت مشتری 24
8-2بازاریابی رابطه مند 25
9-2فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 25
10-2عوامل انگیزشی و عوامل بهداشت در جلب رضایت مشتری 26
11-2رضایت و وفاداری مشتری 27
1-11-2رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری 29
2-11-2الگوهای وفاداری و ارتباط آن با رضایتمندی 30
3-11-2پیامدهای رضایت مشتری 31
4-11-2مزایای رضایت مشتری 32
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 16 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
آشنایی با مفهوم
« صادرات و بازاریابی »
و
برخی اصطلاحات بازرگانی
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بازاریابی در ایران
-----------------------------------------------------
2
مقدمه
کشور ایران با تنوع وسیع آب و هوایی در پارهای از مناطق آن در زمینه تولید برخی از محصولات کشاورزی نظیر پسته، خرما، کشمش، بادام، گردو، زعفران و زیره و زرشک از مزیت نسبی قابل توجهی برخوردار است ، لذا جهت اتخاذ سیاستهای مطلوب در زمینه بهبود نظام بازاریابی و بازاررسانی و توسعه صادرات آنها نیاز به مطالعات اقتصادی به صورت علمی حائز اهمیت میباشد (ترکمانی، 1378) .ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زیره و زرشک دنیا هنوز در بازار جهانی جایگاه مشخص و روشنی ندارد و مجبور است به دلایلی از جمله تبلیغات منفی رقبا محصول خود را به کمتر از نصف قیمت جهانی بهفروش رساند لذا در این مطالعه وضعیت بازاریابی و بازاررسانی این محصولات به صورت مطالعهای موردی در مناطق عمده کشت استان خراسان مورد بررسی قرار گرفته است.از جمله اهداف این مطالعه: بررسی و شناخت عملیات بازاررسانی زیره و زرشک، تعیین مسیر، حاشیه، سود، کارایی و ضریب هزینه بازاریابی زیره و زرشک، برآورد هزینه خدمات بازاریابی و بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی زیره و زرشک و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود وضعیت بازاریابی زیره و زرشک می باشد. با توجه به فقدان انتشار مطالعات اقتصادی جامع در زمینه های فوق، در مورد زیره سبز و زرشک ایران ضرورت و اهمیت این تحقیق را نیز ایجاب مینماید. در این تحقیق جامعه آماری مورد مطالعه زیره کاران و زرشک کاران استان خراسان میباشد. برای انجام تحقیق شهرستانهای سبزوار، اسفراین، تربتحیدریه قائنات و بیرجند انتخاب و جمعا 100 پرسشنامه تولید کننده زیره و زرشک، 25 پرسشنامه عمده فروش و 50 پرسشنامه خرده فروش تکمیل گردیده است. انتخاب کشاورزان با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای صورت گرفت
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 36 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت > است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت > است.
تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:
بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.
ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی
1- پیچیدهتر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشردهتر چه در سطح ملی، بینالمللی و جهانی نسبت به دهههای قبل.
2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آنها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری میتوانیم در بازار باقی بمانیم.
3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمانهایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواستههای مشتریان تنظیم میکنند.
4- تعیین سیاستهای بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.
5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.
6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 108 صفحه
قسمتی از متن word (..DOC) :
تشکر و قدردانی
اینک که درسایه الطاف بی پایان الهی این دوره از تحصیلاتم با نگارش این رساله به پایان میرسد لازم میدانم که از کلیه اساتیدو بزرگوارانی که چه در دوران تحصیل و چه در طول تهیه و تدوین این رساله قبول زحمت فرموده ومرا یاری و راهنمایی نموده اند سپاسگذاری نمایم.
از جناب آقای دکتر عبدالله نعامی استاد ارجمند و بزرگوار این حقیر به خاطر راهنمائیهای ارزنده شان در طول تدوین این پایان نامه کمال تشکر وقدردانی را دارم.
در پایان از کلیه دوستان و همکارانم مسئولین محترم آموزش دانشکدهمسئولین محترم واحد تحقیقات بیمه مرکزی ایران به پاس تمام خوبیها کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 109 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
تشکر و قدردانی
اینک که درسایه الطاف بی پایان الهی این دوره از تحصیلاتم با نگارش این رساله به پایان میرسد لازم میدانم که از کلیه اساتیدو بزرگوارانی که چه در دوران تحصیل و چه در طول تهیه و تدوین این رساله قبول زحمت فرموده ومرا یاری و راهنمایی نموده اند سپاسگذاری نمایم.
از جناب آقای دکتر عبدالله نعامی استاد ارجمند و بزرگوار این حقیر به خاطر راهنمائیهای ارزنده شان در طول تدوین این پایان نامه کمال تشکر وقدردانی را دارم.
در پایان از کلیه دوستان و همکارانم مسئولین محترم آموزش دانشکدهمسئولین محترم واحد تحقیقات بیمه مرکزی ایران به پاس تمام خوبیها کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 68 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بازاریابی رابطه مند
تلاش های رابطه مند :
تلاش های رابطه مند فراتر از یک تبادل می باشد،بلکه آن بر روی معاملاتی متمرکز می شود که در آن تبادلات پیشین وآتی به هم مربوط می باشد تلاش های رابطه مند از آن جائیکه به عنوان منبعی برای گرایشات رفتاری مشتری محسوب می شوند از اهمیت زیادی برخوردار هستند.این اهمیت به طرق مختلف است ؛اول : انتظارات مشتری در زمینه کیفیت کالا وخدمات مصرفی افزایش پیدا کرده است.دوم :خرده فروشها به خاطر استاتژیها وتاکتیک های بازاریابی با همدیگر در قرابت شدید می باشند. سوم :خرده فروشان با چالش های جدید وبیشماری در عرصه بازاریابی مواجه می باشند مثل محدودیت های نامشخص که مابین بازارها وصنایع وجود دارد.به عنوان مثال می توان به تقسیم بندی فرایند بازار وکوتاهتر شدن چرخه فعالیت محصول اشاره نمود علاوه بر این برخی از نویسندگان بیان داشته اند که وقتی سطح کیفی کالا وخدماتی که شرکتها ارائه می دهند،مشابه باشد بنابراین یکی از ابزار مهم برای کسب مزایای رقابتی ارائه مزایای رابطه ای می باشد(لیانگ .Lee young2007.
،2007 ،ص338).
اندوبیزی معتقد است که بیشتر شرکتها بر رابطه قوی مشتری-شرکت سرمایه گذاری می کنند تا اطلاعات گرانبها در مورد چگونه بهتر نگهداشتن مشتریان ودور نگهداشتن آنان از بانکهای رقیب به دست آورند (دوبیسی
،2005 ،ص218).
2-4-2)تعریف تلاش های رابطه مند
دووالف وادکر کن.DE Wulf and Odekerken.
(2003)تلاش های رابطه مند را این گونه تعریف می نمایند : هر تلاشی که فعالانه توسط خرده فروش جهت جلب مشتری انجام می شود وهدف این است که با ارائه کالا وخدمات اساسی و مهم ،ارزش مشتری درک شود وتنها بعد از تبادل مستمر با خرده فروش است که مشتری به این مهم دست می یابد(لیانگ،2007 ،ص337).
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 64 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1- بازاریابی 9
2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9
2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12
2-2- تبلیغات 13
2-2-1- اهمیت تبلیغات 13
2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15
2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17
2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18
2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18
2-2-3-2- بودجهبندی تبلیغ 19
2-2-3-3- پیام تبلیغ 20
2-2-3-4- انتخاب رسانه 21
2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22
2-2-4- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی 22
2-2-4-1- تلویزیون 22
2-2-4-2- رادیو 23
2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24
2-2-4-4- روزنامه 24
2-2-4-5- مجله 25
2-2-4-6- بروشور 26
2-2-4-7- پوستر 26
2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26
2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26
2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27
2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28
2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28
2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28
2-2-5-2- اینترنت 29
2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 63 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
بخش اول : بازاریابی 17
2-1)مقدمه 18
2-2) تعریف بازاریابی 18
2-3) مدیریت بازاریابی 19
2-4) فلسفه های بازاریابی 20
2-4-1) دیدگاه مبتنی بر تولید 20
2-4-2) دیدگاه مبتنی بر محصول 21
2-4-4) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی 22
2-4-5) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی (حفظ محیط زیست ) 24
2-5) ابعاد گوناگون بازاریابی 24
2-5-1) بازارگرایی 24
2-5-2) بازارشناسی 25
2-5-3) بازاریابی 25
2-5-4) بازارسازی 25
2-5-5) بازار گردی 25
2-5-6) بازارسنجی 25
2-5-7) بازارداری 26
2-5-8) بازار گرمی 26
2-5-9) بازارگردانی 26
2-6) دلایل مطرح شدن و پیشرفت بازاریابی 26
2-6-1) افزایش تولیدات 26
2-6-2) پراکندگی جغرافیایی صنایع و بازارهای مصرف 26
2-6-3) وجود رقابت 27
2-7) انواع بازاریابی 27
2-7-1) بازاریابی خود (شخصی ) 27
2-7-2) بازاریابی سازمان 27
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 62 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1) مقدمه..........................................................................................................................
18
2-2) مزیت رقابتی...............................................................................................................
19
2-2-1) تئوری سازمان صنعتی ....................................................................................
20
2-2-2) مدل پنج نیروی رقابتی پورتر...........................................................................
21
2-2-3) بحث و انتقاد در مورد مدل پنج نیروی رقابتی پورتر.......................................
23
2-2-4) تئوری مبتنی بر منابع ......................................................................................
23
2-2-4-1) طبقه بندی منابع......................................................................................
26
2-2-4-2) ویژگی های منابع در تئوری مبتنی بر منابع.............................................
27
2-2-4-3) تفاوت بین منابع و قابلیت ها..................................................................
28
2-2-5) برخی از مباحث و تئوری های مرتبط با تئوری مبتنی بر منابع .......................
29
2-3) مسئولیت اجتماعی سازمان (CSR).............................................................................
30
2-3-1) تعاریف و مدل ها............................................................................................
30
2-3-2) مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد مالی......................................................
34
2-3-3) مسئولیت اجتماعی سازمان و تئوری مبتنی بر منابع.........................................
36
2-3-4) مسئولیت اجتماعی سازمان و ذینفعان..............................................................
36
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 61 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
عناصر آمیخته بازاریابی 4p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
تعیین قیمت مناسب
توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی1. Domestic Market
باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
مبانی نظری بازاریابی خدمات
ماهیت و طبقه بندی خدمات
خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد یا به عبارتی دیگر یک فعالیت تجاری است که بدون فعالیت فیزیکی تولیدی یا صنعتی بوده و محصولی که به مصرف کننده آن ارئه می گردد خدمت است .( دانیل یادین.2001)
خدمات می تواند بخش کمی از محصول و یا کل محصول را شامل شود که بر این اساس محصولات از لحاظ خدمات به پنج حالت زیر عرضه می گردد :
کالای کاملا فیزیکی : این نوع محصول کاملا ملموس بوده و هیچ گونه خدمتی را به همراه ندارد مانند نمک
کالای فیزیکی به همراه خدمت : این دسته از کالاها فروش موفقیت آمیزشان بستگی به میزان خدماتی دارد که به همراه دارند مانند اتومبیل
محصول مختلط : این دسته از محصولات به صورت کاملا یکسانی هم از از کالای فیزیکی و هم از خدمت تشکیل شده است مانند رستوران
عمدتا خدمت به همراه اندکی کالای فیزیکی و خدمات اضافی : مانند مسافر خطوط هوایی
خدمت محض : محصول ارائه شده اولا فقط خدمت است مانند بیمه
صابون رایانه رستوران حمل و نقل بیمه
کالای محض خدمت محض
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مقدمه : 9
تعریف تبلیغات : 10
تعریف تبلیغ در کتب مرجع : 12
اصول نظری تبلیغ : 13
تاریخچه تبلیغات : 14
الف . تبلیغات نخستین : 15
ب . تبلیغات چاپی اولیه : 15
ج . پیدایش تبلیغات نوین : 16
د. موسسه های تبلیغاتی نوین : 18
ه. رسانه الکترونیک : 18
کارکردهای اجتماعی تبلیغات : 19
انواع تبلیغات : 20
الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف : 21
ب . تبلیغات محلی : 21
ج . تبلیغات ملی : 21
د. تبلیغات بین المللی – جهانی : 21
انواع نقش های تبلیغات : 24
شیوه های تبلیغات : 25
الف . اقدام مستقیم : 25
ب. اقدام غیر مستقیم : 25
دین : 25
تبلیغ دینی:...............................................................................................................31
ویژگی های تبلیغ دینی :.................................................................................................32
تعریف فرهنگ :........................................................................................................33
تاریخچه فرهنگ :.......................................................................................................34
-الف. مرحله اول : 35
-ب . مرحله دوم : 35
-ج. مرحله سوم : 35
ویژگی های فرهنگ : 35
سیاست گذاری فرهنگی :.............................................................................................37
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بازاریابیMarketing
خدمات
اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی و ملت ها قرار گرفته و از مرحله اولیه توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمان ها با بازارها تبدیل شده است، اغلب شرکت های کوچک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند و در مرحله سازماندهی بازاریابی خود هستند.
برای سازمان های غیرتجاری مانند موزه ها، دانشگاه ها و نهادهای دولتی، بازاریابی به منزله روش و وسیله ای برای ارتباط با مردم است. کشورهای در حال توسعه در مرحله آزمایش اصول بازاریابی برای بهبود سیستم توزیع داخلی خود و شناخت نقش احتمالی آن در بازارهای جهانی اند. بعضی از کشورها نیز در مرحله مطالعه چگونگی استفاده از تحقیقات بازاریابی، تبلیغات و قیمت گذاری برای بهبود برنامه ریزی های خود هستند.
تعریف های گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. مانند گروهی از فعالیت های تجاری وابسته، پدیده ای بازرگانی، فرآیندی اقتصادی، فرآیند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات، فرآیند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیاری معانی دیگر. هر کدام ازاین تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیت های بازاریابی است.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
وفاداری مشتری
مفهوم وفاداری
در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟» (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).
وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند. تعریف دیگری از وفاداری که می توانیم در اینجا مطرح کنیم عبارتست از : «وجود یک نوع نگرش مثبت به یک (مارک ،خدمت ،مغازه ،فروشنده ) موجود و رفتار حمایتگرانه از آن » همان طوری که مشاهده می شود در تعریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود :
رویکرد رفتاری
رویکرد نگرشی
2-8-1-1 رویکرد رفتاری
براساس رویکرد رفتاری ،وفاداری مشتریان به عنوان یک رفتار تعریف می گردد.معیارهای رفتاری ،وفاداری را از طریق ترتیب و توالی خریدها (چند بار متوالی خرید صورت بگیرد )، سهمی از خرید ها (چند درصد از علامت تجاری الف بوده است ) تعریف کرده اند .در این رویکرد وفاداری به صورت یک پیوستاری در نظر گرفته می شود که از وفاداری کامل تا بی تفاوتی گسترده شده است
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 68 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
أ
فهرست مطالب
مقدمه 1
فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن
1. تبلیغات چیست 4
2. تاریخچه تبلیغات 6
3. پیشینه تبلیغات در ایران 8
فصل دوم: مفاهیم و مبانی
1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 12
2. تاکتیک 13
3. تکنیک 15
4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 21
5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 22
6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 23
7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 25
8. هوش تاکتیکی 26
9. سیستم تبلیغات 27
10. اصل تضاد در تبلیغات 28
11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28
فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)
1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 34
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 36 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
کار................................................................................................ & 1
تعریف کسب و کار
مقدمه :
نویسندگان مختلف، تعاریف متفاوتی از کسب و کار دارند. در واژه نامهی آکسفورد[1]، کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است. در واژه نامهی لانگ من[2]، کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته میشود.
به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیتهایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر میگیرد.
1. بر طبق نظر (ارویک و هانت)[3] و کاری که در آن خدمات یا کارهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آن را دارند، تولید، توزیع و عرضه می شود. ، کسب و کار عبارت است از هر نوع کسب
2. (پترسن و پلومن)[4] بر این باورند که هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد، کسب و کار نیست، بلکه کسب و کار، هر نوع تبادل تکراری و تجدید شونده ی خرید و فروش است.
3. پروفسور (اون)[5] ، کسب و کار را یک نوع کاسبی می داند که طی آن کالاها یا خدمات برای فروش در بازار تولید و توزیع می شوند.
بنابراین با توجه به تعاریف یاد شده می توان دریافت که کسب و کار با خرید و فروش کالاها، تولید کالاها یا عرضه ی خدمات، به منظور به دست آوردن سود، سر و کار دارد. با توجه به تعاریف یاد شده، ویژگیهای کسب و کار، عبارتند از:
1. فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزش
2. معامله ی کالاها و خدمات
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 17 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
تبلیغات وآگهی ها
تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.
آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.
این علم که هر روز با علوم جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند و هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و نقاشی را به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو اکنون هیولایی است از آمار و ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و...اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی به عنوان وسیله های تبلیغاتی درامدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغاتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلویزیونی گاهی صدها دلار برای گزارش یک مسابقه ورزشی،می پردازند و بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.
استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل رانی یا دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آن محصول است.بسیاری از صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 25 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
سازمان مدیریت صنعتی
نمایندگی شرق
دوره کارآفرینی
ابعاد و مساحت محل اجرای طرح: کارخانه زمین به وسعت 25 هزار مترمربع مستمرخواهد شد بخشی از ماشین آلات خدا تولید در محوله روباز و بخشی آسیاب و سرند نهایی ریه پوشش قرار خواهد گرفت.
نزدیکتری شهر و فاصله آن تا محل کسب و کار:
فاصله ما بین تربیت و مشهد به فاصله 50 کیلومتر
فاصله محل استقرار کسب و کار تا جاده اصلی، نوع راه و جاده مربوطه
از طریق جاده مرعی به فاصله به جاده اصلی(آسیایی) متصل می شود. 200
امکانات تامین مواد و لوازم در محل هزینه و سرمایه
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 41 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات
دانشکده علوم ومهندسی صنایع غذایی
موضوع تحقیق:
روشهای بازاریابی برای محصولات
صنایع غذایی
عنوان صفحه
مقدمه............................................................................ 1
چکیده............................................................................ 2
ویژگی های عمومی بازارهای کشاورزی................................. 3
اشکال گوناگون بازار......................................................... 5
بازاریابی بین المللی.......................................................... 11
انواع سیاستهای رقابتی...................................................... 16
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 13 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
عنوان طرح
عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 38 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
جلد طرح
موضوع طرح:
رب گوجه فرنگی
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
استراتژیهای
بازاریابی
مقدمه
رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شدهاند و به صورت مشارکتی درآمدهاند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 11 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقهای
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضهی آنها در سطح بینالمللی وجود دارد، این است که آیا شرکتهای عرضهکنندهی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیتهای بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژیهای بازاریابی متناسب با آن مناطق بهکار گرفته شود؟
یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضهی آنها در سطح بینالمللی وجود دارد، این است که آیا شرکتهای عرضهکنندهی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیتهای بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژیهای
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
موضوع: انواع تجارت الکترونیکی و مدلهای کسب و کار
تجارت الکترونیکی یکی از پدیده های نوین و در حال گسترش دنیای کسب و کار در عصر اطلاعات است و سازمانهای آینده نگر برای حفظ و یا کسب رهبری بازار باید از آن بهره بگیرند.
یکی از ابعاد تجارت الکترونیکی طبقه بندی انواع آن است که بر مبناهای متفاوتی انجام پذیرفته و در نتیجه طبقه بندیهای متفاوتی از آن ارائه شده است که در این فصل به آنها اشاره و فرایند منطقی برای تقسیم بندیهای تجارت الکترونیکی مطرح میگردد. یکی دیگر از ابعاد تجارت الکترونیکی مدلهای کسب و کار است که چگونگی تولید درآمدها را در سازمان نشان میدهد. بعضی از سازمانها مدل کسب و کار را به صورت آگاهانه و منطقی و براساس شرایط خاص خود انتخاب میکنند، بعضی دیگر نیز به این مسئله توجه ندارند اما ناخودآگاه از یک نوع مدل کسب و کار تبعیت میکنند. با توجه به اینکه انتخاب آگاهانه نتایج بهتری دارد، در این فصل مدلهای کسب و کار به تفصیل بررسی میشود.
انواع تجارت الکترونیکی
در فصل اول پدیده تجارت الکترونیکی از دیدگاههای مختلف طبقه بندی گردید. در این طبقه بندیها مبنای منطقی کلی برای رده بندی انواع EC وجود ندارد. در این قسمت سعی میشود تا دیدگاه های مختلف در خصوص طبقه بندی EC ارائه و مسائل مربوط به آن بیان گردد و در نهایت یک مدل کلی برای طبقه بندی EC ارائه شود. در یک نگاه گذرا رایج ترین طبقه بندی از تجارت الکترونیکی بر مبنای دو مؤلفه شرکت و مصرف کننده نهایی است. در واقع تجارت الکترونیکی براساس ماهیت خریدار و فروشنده به چهار نوع تقسیم
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
92
مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد
91
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از...
مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان
سال هفدهم،شماره1 (بهار 1384)
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP
با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
( مطالعه موردی : شرکت کاشی مرجان)
چکیده
در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و ... جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد، مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مسأله از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. پس از شناسایی معیارهای مؤثر بر انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی کشور به کمک پرسشنامه ، با استفاده از مقایسه های زوجی و تحلیل آن به کمک نرم افزار Expert Choice (انتخاب خبره) وزن نهایی هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی شناسایی گردید، و در نهایت یک مدل انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی پیشنهاد شده است. در بین اجزای آمیخته بازاریابی ، زیبایی و طرح ظاهری کالا و تنوع تولیدات، فروش اقساطی و ارایه تخفیف به نمایندگی ها، مناسب بودن کالاهای مورد نظر خریداران و تحویل آنها در موعد مقرر و تبلیغ بین کاشی کاران و انبوه سازان و تبلیغ در مجلات تخصصی (بترتیب متناظر با محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) از بالاترین اولویتها برخوردار می باشد.
واژه های کلیدی :آمیخته بازاریابی - تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP). Analytical Hierarchy Process
Faculty of Admin. Sciences & Econ. Journal
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
صاحبان آگهی به تبلیغات رادیویی بها نمیدهند
شاید یکی از دلایل پائین بودن میانگین سطح کیفی تبلیغات رادیویی نسبت به تلویزیون، توجه نکردن به امکان تصویر سازی در ذهن مخاطب به وسیله صدا است. کاری که تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد و در مقابل تصویر سازی تلویزیونی ساده تر انجام می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که ریشه های عمیق فرهنگ شاعرانه ما به ادبیات دوره پیش از ثبت تصویری و گرافیکی برمیگردد.
کوه را ننوش ، آب را بنوش
صدایی پیشنهاد می کند که دم به دم کوه بلند و پرصلابت کشور را بنوشید. سئوالی که پس از شنیدن صدای گوینده این تبلیغ، در ذهن شنوندگان تلویزیون ندیده شبکه های مختلف رادیو ایجاد می شود این است که چطور و به چه دلیل باید این «گنبد گیتی» را سرکشید.
به احتمال زیاد سفارش دهندگان آگهی، پیش از پخش رادیویی آن اطمینان حاصل کرده اند که شنوندگان، پیشتر، تصویر بطری آب مورد نظر را در رسانه برادر- تلویزیون- دیده اند و لازم نیست توضیح واضحات به امواج رادیویی بفرستند.
بسیاری از آگهی هایی که روزانه از رادیو پخش می شوند به همین شیوه ساخته شده اند. یعنی وابسته به تیزر تلویزیونی هستند. تعداد کمی هم به صورت اختصاصی به شکل صوتی به بخش بازرگانی صداوسیما ارائه می شوند. برای بعضی تبلیغات، نیاز به تلاش زیادی نیست. برای مثال وقتی مسئولان روابط عمومی یکی از بانک ها تصمیم می گیرند مهلت افتتاح حساب برای شرکت در قرعه کشی بی نظیر خود را به اطلاع عموم مردم برسانند، نام بردن از جوایز تخیلی این ماراتن برای تحریک اذهان و پیش بردن گام های عمومی به سمت گیشه های افتتاح حساب کافی است. تصویر های تلویزیونی تنها به ماندگاری چند لحظه بیشتر موضوع در ذهن مخاطب کمک می کنند. اما اصل قضیه اطلاع رسانی است و اعلام عدد و رقم جوایز و ذکر این نکته که مدل ماشین های اهدایی این بانک از بانک همسایه بالاتر است، تفاوتی در تبلیغ رادیویی یا تلویزیونی ندارد. به همین دلیل هم سفارش دهندگان این دست تبلیغات در نظر می گیرند که با استفاده از امواج رادیویی می توانند با هزینه کمتر و تکرار بیشتر، نام خود را بیشتر و بیشتر به ذهن مخاطب رسوخ دهند.
با این وجود درصد محدودی از صاحبان کالا، رادیو را به عنوان یک رسانه مستقل در نظر می گیرند. تنها به این دلیل ساده که «جذابیت تصویر» گیراتر از «صدای استریو» است. مسئول بخش تیزر های رادیویی یک شرکت تبلیغاتی، تیزر های تلویزیونی یک شرکت تولید کننده ماکارونی را مثال می زند که در کنار استفاده از یک موسیقی ملایم: «برای نشان دادن مراحل درست شدن ماکارونی از تصاویر زیبای طبیعت و همچنین یک کودک زیبا استفاده کرده است.» یعنی یک آگهی تصویری که: «بیننده را مشتاق می کند.» چنین تبلیغی به طور کامل تلویزیونی است و بردن آن به شبکه های رادیویی تاثیرش را خنثی خواهد کرد. اما کارخانه دیگری توانسته با تمرکز بر آگهی های رادیویی برای ماکارونی خود جایگاهی صوتی ایجاد کند.
تصویر صوتی
شاید یکی از دلایل پائین بودن میانگین سطح کیفی تبلیغات رادیویی نسبت به تلویزیون، توجه نکردن به امکان تصویر سازی در ذهن مخاطب به وسیله صدا است. کاری که تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد و در مقابل تصویر سازی تلویزیونی ساده تر انجام می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که ریشه های عمیق فرهنگ شاعرانه ما به ادبیات دوره پیش از ثبت تصویری و گرافیکی برمی گردد. کافی است نگاهی به تبلیغات تلویزیونی کشورهایی مثل ایران و ایتالیا بیندازید و ببینید که در چنین کشورهایی کمتر می توان تیزر تلویزیونی پیدا کرد که سفارش دهنده یا سازنده آن به چشم های مخاطب خود اطمینان کامل داشته باشد. حجم بالایی از تبلیغات ما با شعر و توضیح و کلمه در ذهنمان می رود. پس چرا از این ویژگی فرهنگی بهتر استفاده نمی کنیم؟
«لطف الله زارعی قنواتی» سرپرست اداره کل بازرگانی صداوسیما می گوید: «تبلیغاتچی های ما واقعاً تبلیغات متناسب با رادیو نمی سازند. معمولاً یک تیزر تلویزیونی می سازند و می گویند صدایش هم از رادیو پخش شود.» او که خود در رشته تبلیغات و بازاریابی تحصیل کرده معتقد است سازندگان تبلیغ رادیو را در کنار روش های دیگر تبلیغی مثل روزنامه یا تبلیغات محیطی و برای یادآوری آنچه در تلویزیون می بینیم در نظر می گیرند. «اگر تیزر رادیویی خوب بسازند تاثیر بسیار بیشتر و بهتری خواهد داشت.»
همه تقصیر ها را هم نمی توان به گردن شرکت های تبلیغاتی انداخت. دست کم خودشان چنین چیزی را قبول ندارند: «مشاوره ضعیف نیست بلکه دست مان بسته است.» توضیح: «معمولاً مشاوران تبلیغاتی باید مشتری ها را راهنمایی کنند. به این معنی که مدیر کارخانه و کارکنان یک شرکت تولیدی باید وظایف خودشان را انجام دهند و وظیفه معرفی کالا را به مشاور تبلیغاتی خود بسپارند.» اما این اتفاق ساده در عمل بسیار پیچیده می شود: «مدیران شرکت ها می خواهند همه کارها در دست آنها باشد. به این دلیل که هزینه می کنند، یا اطمینان لازم وجود ندارد و نمی خواهند سرشان کلاه برود. به همین دلیل در کادر فنی هم دخالت می کنند و با اعمال سلیقه خود دست مشاور تبلیغاتی را می بندند.» مثلاً وقتی مشاور معتقد است برای رادیو باید تبلیغی جداگانه ساخته شود، صاحب کالا به تصور «هزینه اضافی» راه آن را می بندد و امر می کند که تیزر تلویزیونی خوب از آب درآمده، پس خوب است صدایش هم در رادیو پخش شود. نتیجه در بسیاری موارد این است که شنونده رادیو تصور می کند مثلاً فلان کارخانه صنعتی برای استیل خود تبلیغ می کند. اما کمی بعد با دیدن تیزر تلویزیونی آن می فهمد که: «آه، منظور از «استیل»، «سینک ظرفشویی» بوده!»
می شود- نمی شود
در رادیو پخش بعضی از انواع تبلیغ غیر ممکن است. مثلاً می توانید با خیال راحت گزارش یک مسابقه فوتبال را از شبکه ورزش رادیو بشنوید و البته زحمت بکشید که خودتان توپ را پیدا کنید، اما مطمئن باشید هیچ زیر نویس صوتی وجود ندارد
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 11 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
عنوان برنامه کسب و کار:
ایجاد جایگاه سوخت CNG
ویژه فراگیران دوره های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار
مشهد مقدس- تابستان 86
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
شرح کسب و کار
تهیه گوشت شترمرغ که باعث می شود مردم از همه نوع گوشت از جمله گوشت ماهی که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و... که استفاده می کنند ولی به دلیل اینکه بعضی از مردم به علت گرانی و یا نبود امکانات نمی توانند استفاده کنند و استفاده از آن امکان پذیر نیست یا به دلیل نبودن و یا گران بودن، ولی کنسرو شترمرغ این امکان را می دهد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند هم با قیمت ارزان و هم به سادگی به آن دست یابند هم از خاصیت هایی که دارد بتوانند استفاده کنند و هدف از این طرح این است که مردم بتوانند از گوشت هایی که بدنشان به ویتامین ها و پروتئین هایش نیاز دارد استفاده کنند و به سادگی به آن دست یابد.
الف) چشم انداز: ما می خواهیم عرضه کننده گوشت شترمرغ به بازار شویم و از این طریق همه بتوانند استفاده کنند با قیمت مناسب و دسترسی آسان
مأموریت: این است که مشتریان بتوانند از این کنسرو را با قیمت کم خوشمزه و آسان و کاملاً سالم و بهداشتی بهره مند شود.
ب) بازار هدف و مشتریان بالقوه
مشتریان چه کسانی هستند؟ مشتریان تمام افراد جامعه هستند که می خواهند از این محصول استفاده کنند.
چرا در یک بازار رقابت محصول شما را می خرند؟ چون محصول در بازار نیست و هم سالم بهداشتی قیمت مناسب و هم محصولیست که مشتریان شاید نتوانند آن را به راحتی پیدا کنند.
ویژگی منحصر به فرد محصول شما چیست؟ اینکه برای اولین بار در بازارست و مردم میل دارند که چنین محصولی را استفاده کنند اما به دلیل گران بودن و یا عدم دسترسی نتوانسته اند آن را تهیه کنند ولی الان با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دست می آورند.
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 11 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
چهار چوب طرح تجاری(کسب و کار)
مشخصات گروه:
نام گروه:گروه تحقیقاتی دارالفنون
نام مسئول گروه: مسعود لاکتراشی- محمد نامداریان
زمینه فعالیت گروه: طراحی ابزار آلات مورد استفاده در صنعت
تاریخ شروع فعالیت : 1/8/1386
تعداد همکاران: 2 نفر
نشانی : بجنورد – خیابان قیام-
کد پستی:
تلفن:
مشخصات اعضای گروه :
نام و نام خانوادگی
مدرک و رشته تحصیلی
محل تحصیل
زمینه تحصیل
نقش در گروه
زمینه تخصصی
مسعود لاکتراشی
کاردانی مکانیک خودرو
بجنورد
مکانیک
محقق و طراح
مکانیک خودرو
محمد نامداریان
"
"
"
"
مکانیک خودرو
نام و نام خانوادگی
مدرک
محل تحصیل
زمینه تخصصی
سمت
سوابق
قنبر نباتی
لیسانس مکانیک خودرو
شهید رجایی
صنایع خودرو
هنر آموز
استادی دانشگاه
علی عطایی
لیسانس مکانیک خودرو
شهید رجایی
صنایع خودرو
هنر آموز
"
محمود وطن دوست
لیسانس مکانیک سیالات
خواجه نصیر الدین
صنایع خودرو
هنر آموز
"
مشخصات همکاری و مشاوران
عنوان
نوع طرح پروژه
تاریخ شروع
تاریخ پایان
اعتبار طرح (میلیون ریال)
وضعت طرح
پیش بینی شده
هزینه شده
آچار سوپاپ جمع کن
صنعتی
1/8/1386
1/10/1386
150000000
200000
آماده برای تولید
آچار طبق کش
"
"
"
"
"
« توصیف ایده»
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
عنوان برنامه کسب و کار:
کارگاه تولیدی پوشاک
ویژه فراگیران دوره های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
مسائل بازاریابی خرمای ایران
بحث آسیب پذیری اقتصاد تک محصولی ولزوم توجه به صادرات غیرنفتی درایران از دیرباز میرح بوده ، اما جهش قابل ملاحظه ای دراین راستا صورت نگرفته است . ایران با توجه به وسعت خاک ، تنوع آب وهوا واستعدادهای بالقوه نیروی انسانی درزمینه های مختلف بخش کشاورزی ، درتولید بسیاری از محصولات زراعی ودرختی از جمله «خرما» مزیت نسبی دارد . به رغم قرارداشتن درجایگاه نخست تولید کنندگان جهانی این محصول ، متأسفانه درمرحله صدورودرصحنه بین المللی به دلیل ناکارایی عملیات بازاریابی ، درمقایسه با کشورهای رقیب ، این مزیت را از دست داده وبا وجود افزایش وزنی صادرات ، مواجه با کاهش درآمد ریالی یا دلاری درصدورخرما است .
مقدمه
سال هاست درمحافل اقتصادی بحث آسیب پذیری شدید اقتصاد تک محصولی ولزوم خروج ایران از وضع اقتصاد مبتنی بردرآمد نفتی میرح است ، لیکن متأسفانه با گذشت بیش از یک ربع قرن از انقلاب وپشت سرگذاشتن سه برنامه توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، گامی جهشی وچشمگیردرراستای هدف فوق برداشته نشده وکماکان اتکا به درآمدهای نفتی اساس وپایه اصلی تأمین هزینه های ملی را تشکیل می دهد . نظربه اینکه درحال حاضرحدود یک سوم صادرات غیرنفتی ایران به بخش کشاورزی اختصاص دارد وبا توجه به ارزبری پایین این بخش درمقایسه با سایربخش های اقتصادی کشوروهمینطورعدم وابستگی آن به فناوری پیچیده ، می توان با توسعه صادرات محصولاتی که تولید آن ها از نظرشرایی اقلیمی واقتصادی دارای مزیت نسبی است . بخشی از ارزمورد نیاز کشورراازطریق این کالاها تأمین کرد .
یکی از محصولات درختی مهم «خرما» است که ایران یکی از مهمترین تولید کنندگان این محصول درجهان است . بالغ بر400 رقم خرما درکشورتولید می شود که اکثراً از بهترین ارقام صادرات
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 65 اسلاید
1
کارآفرینی دیجیتال
کسب و کار الکترونیکی و کاربرد IT و ICT
در کارآفرینی
2
بخشی از متن:
بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می شود. بازاریابی به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می آید.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید
تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 71 اسلاید
مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید
آفت دانش ،به کار نبستن آن
و
آفت کار،دل نبستن به کار است
حضرت علی(ع)
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 52 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :
1
ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند
www.parsdigishop.sellfile.ir
بنام دانای توانا
هدف ازاین ارائه ، درک ارتباط و تاثیر بین هوش
سازمانی و سازمان و مدیریت میباشد.
www.parsdigishop.sellfile.ir
2
بخشی از متن:
کارهایی مثل آموزش های آنلاین (آموزش زبان، آشپزی، ترید و خریدو فروش ارزهای دیجیتال و…)، تولید محتوا، ادمینی و مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی گرافیک، لوگو، سایت و اپلیکیشن و… نمونه ای از شغل های اینترنتی محبوب و پردرآمد هستند.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 153 اسلاید
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
تبلیغات اینترنتی در ایران
چکیده صحبت امروز
انواع تبلیغات آنلاین
مزایات تبلیغات اینترنتی
چرا تبلیغات اینترنتی در ایران؟
نگاهی به تبلیغات گوگل
نتیجه گیری
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 57 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
1
کارآفرینی اینترنتی طرح راه اندازی کسب و کار مناسب
بنام دانای توانا
یادآوری : کارآفرینی: راه اندازی سازمان های جدید و به ویژه کسب و کارهای جدیدی که فرصت ها را شناسایی نماید.
نقش کارآفرینی: ایجاد حس مأموریت مشتری – چشم انداز نوآوری با سرعت بالا رفتار- خلاقیت
2
بخشی از متن:
منظور از تجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce )، (به انگلیسی: E-commerce ) انجام تمام فعالیت های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای و اینترنت است.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید