وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

جزوه و سوالات مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی

دانلود جزوه و سوالات مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی

جزوه و سوالات مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی
جزوه و سوالات مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 363
حجم فایل: 13228
قیمت: 54000 تومان

بخشی از متن:

مدیریت بازاریابی

بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه ریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد.


دسته بندی : پی دی اف

نوع فایل : PDF ( آماده پرینت )

تعداد صفحات : 363 صفحه



توضیحات فایل :

جزوه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در قالب pdf با بهترین کیفیت که شامل دو جزوه از نکات کلیدی این درس می باشد. این بسته شامل : جزوه تالیفی بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در 363 صفحه با فرمت  pdf

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

جزوه و سوالات مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد