وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع

پاورپوینت طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع
پاورپوینت طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 742
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

بسم الله الرحمن الرحیم طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع مدیریت بازاریابی در شرکت داو شرکت داو تا همین اواخر به صورت تبلیغات سنتی نسبت به تبلیغات محصولات ارایشی و بهداشتی خود مبادرت میکرد و خانمها را تشویق میکرد تا با ازمایش یک هفته ای داو تاثیرات ان را امتحان کنند . اما بعد از ان تلاشهای تبلیغاتی زیبایی واقعی داو شروع شد که به موجب ان جشنی برگزار و زن واقعی از هر شکل سنتی –نمایش میداد که محصولات پوستی داو از قبیل کرمهای تثبیت کننده لوسیون و بدن شویه ها را تبلیغ می کنند.ویدئوهای تبلیغاتی از قیبل تکامل با یک حرکت سریع چهره یک زن معمولی را نشان میداد که به وسیله هنرمندان چهره پرداز –ارایشگرهای مو و روتوش دیجیتالی چهره ای شبیه یک مدل پیدا میکرد .با قرار گرفتن این فیلم در پایگاه یوتویوب این اگهی به سرعت به شکلی فراگیر در دسترس قرار گرفت .به طوری که 2/5 میلیون نفر از ان دیدار کردند.بازاریابی نوین به دنبال چیزی فراتر از توسعه یک کالای خوب قیمت گذاری جذاب ان و در دسترس قراردادن ان است موسسات باید با ذینفعان و جامعه عمومی نیز ارتباط داشته باشند نقش ارتباطات بازاریابی ارتباطات بازاریابی:ابزارهایی هستند که شرکتها با استفاده از انها تلاش می کنند به شکل مستقیم یا غیر مستقیم مصرف کنندگان را در مورد کالاها و خدماتی که به فروش می رسانند مطلع نمایند متقاعد سازند و یاداوری کنند .ارتباطات بازاریابی به این منظور استفاده می شوند که بگویند یا نشان دهند که یک کالا چگونه و چرا توسط چه شخصی و کجا و چه زمانی مورد استفاده قرار میگرد..توضیح دهند که شرکت و نام تجاری بر چه چیزی تاکید دارند و مشوقهایی برای امتحان یا استفاده از ان ارائه میکنند. محیط متغیر ارتباطات بازاریابی اگر چه ارتباطات بازاریابی می توانند نقشهای حیاتی متعددی ایفا کنند ولی باید این کار را در محیطی ارتباطی که روز به روز سخت تر می شود انجام دهند .فناوری ارتباطات اینترنتی ضبطهای ویدیویی دیجیتال حذف کننده تبلیغات تلفنهای همراه چند منظوره پخش فیلم قابل حمل در حقیقت مصرف کنندگان ضمن داشتن حق انتخاب بیشتر در زمینه رسانه ها در مورد دریافت یا عدم دریافت و نحوه دریافت مضامین تجاری نیز حق انتخاب دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد