بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 71 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت دربازارهای بین المللی بسمه تعالی Topics:EXPORT OF ICT ServicesEXPORT OF Scientific research and development ServicesEXPORT OF Post and Telecommunications ServicesEXPORT OF Computer and related activities Services EXPORT OF KNOWLEDGE-INTENSIVE ServicesICT Services Marketing International Competitiveness in ServicesNational Competitiveness in ServicesTRADE(COMMERCE) AND NATIONAL SECURITYExport MarketingExport Management CompaniesTelecommunications in MarketingICT Services in MarketingNational Security and Commercial Policy b.Afghahi نقش نهادها در توسعه بازار بین المللینقش بازاریابی بین المللی در توسعه اقتصادیراهکارهای بین المللی شدن بنگاههانقش زیرساختهای تجاری در توسعه بازارابزارهای نوین بازاریابیبررسی چالشهای موسسات بازاریابی در ایراننمونه های موفق بازاریابی در ایرانراهکارهای توسعه بازاریابی بین المللی برای کالاهای ایرانی 3 این درس یکی از مباحث مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با نحوه فتح بازارهای جهانی ، ابزارها و شیوه های سود آوری توام با ارزش آفرینی دائمی برای مشتریان است. جایگاه و هدف درس 5 شکل زیر ، هفت مفهوم اساسی علم بازار یابی و رابطه آنها را با هم نشان می دهد مفاهیم اساسی بازار یابی نیاز معامله بازار مبادله کالا تقاضا خواسته