وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار

دانلود پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار
پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 118
قیمت: 38000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

بنام خدا 1 2 استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار 3 تعریف توسعه پایدار برای یک بنگاه تجاری، توسعه پایدار به معنی پذیرش استراتژی های کسب وکار و فعالیت هایی است که نیازهای بنگاه و ذی نفعانش را تامین می کند و از نیروی انسانی و منابع طبیعی که بنگاه درآینده به آنها نیاز پیدا می کند، محافظت می کند و آنها را توسعه می بخشد. 4 نکات مهم در تعریف توسعه پایدار این تعریف که توسط کمیسیون جهانی محیط و توسعه ارائه شده است،ذات مفهوم توسعه پایدار را می رساند و بیان می دارد که توسعه اقتصادی باید نیازمندی های یک بنگاه کسب و کار و ذی نفعانش را برآورده سازد. همچنین این تعریف، وابستگی کسب و کارها به منابع انسانی و طبیعی ، سرمایه های فیزیکی و مالی را پررنگ می کند. این تعریف تاکید می کند که فعالیت اقتصادی نبایستی سبب واردساختن آسیب های جبران ناپذیر به منابع انسانی و طبیعی شوند. بهرجهت، تاکید بر این نکته قابل اهمیت است که توسعه پایدار نمی تواند توسط یک بنگاه واحد بدست آید. توسعه پایدار یک فلسفه جاری (در جریان) است که هر شریک در اقتصاد جهانی (شامل مصرف کنندگان و دولت) بایستی به آن متعهد باشد و ما می بایست نیازهای امروز خود را بدون مقایسه توانایی نسل های آینده با نیازهای مربوطه شان ارضا نماییم. 5 کاربردهای توسعه پایدار در کسب و کار توسعه پایدار، فرصتهایی برای: تامین کنندگانی که مشتریان آنها " مصرف کننده سبز( مصرف کنندگان کالاهای منطبق با محیط زیست)" هستند ، شرکتهای تولیدکننده مواد اولیه غیر مضر برای محیط زیست(دوست محیط زیست) ، همچنین شرکتهایی که در زمینه افزایش کارایی سرمایه گذاری در سیستم های زیستی فعالیت می کنند ، و کسانی که در ارتقا مسائل اجتماعی درگیر هستند، خلق می کند. ◄کسب و کارهای مختلف و جوامع مختلف، می توانند رویکردهایی را بیابند که بطور همزمان به طرف هر 3 هدف حفاظت از محیط زیست، شهرت اجتماعی و توسعه اقتصادی ، حرکت نماید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد