بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 19 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
فصل دهم سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی یک سیستم بازاریابی نیز همانند تمامی سیستمها از عناصر مختلفی تشکیل شده است که لازمه حیات بالندگی و سازندگی آن همکاری کامل بین آنهاست تا جایی که این همکاری و حرکت همه جانبه به سوی اهداف متعالی تعیین شده با ایجاد تضایف و هم افزایی بتواند به نحو بهینه و احسن بر محیط پیرامون اثر گذاشته و متقابلا تاثیرات لازم و سازنده را از آن پذیرا باشد و از این بازخوردها در راستای تکامل بهره برداری نماید. سیستمهای چهارگانه یک سیستم بازاریابی عبارتند از: سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم سازمانی بازاریابی سیستم کنترل بازایابی ارزیابی سیستمهای بازاریابی آیا سیستم با بهره گیری از روشهای مختلف جمع آوری اطلاعات فرصتها و تهدیدات محیطی در زمینه بازاریابی را به موقع و به طور کامل و دقیق به تصمیم گیران اطلاع می دهد یا نه ؟آیا سیستم می تواند اطلاعات منسجم و مرتبی را در مورد عرضه کنندگان مواد خام مشتریان بالقوه و بالفعل و رقبا کسب نموده و به صورت بهینه آنهارا تجزیه و تحلیل نماید؟آیا سیستم بازاریابی موسسه را به پیش بینی میزان فروش سال یا سالهای آتی ترغیب می کند و در صورت مثبت بودن جواب از چه روش یا روشهایی برای پیش بینی استفاده می کند؟آیا سیستم برای تک تک پرسنل فروش شرکت سهمیه فروش مناسبی را تعیین نموده است؟ آیا سیستم از روشهای کنترلی کارآ و مناسبی به منظور حصول اطمینان از نیل به اهداف بلندمدت میان مدت و کوتاه مدت برخوردار است؟آیا در داخل سیستم فعالیت های تحقیق و توسعه (D& R) به اندازه کافی و لازم صورت می گیرد؟آیا قبل از تولید انبوه و عرضه محصول به بازار یا بازارهای هدف عملیات سنجش بازار صورت می گیرد؟آیا هزینه ها مختلف بازاریابی برای مثال هزینه تحقیقات تبلیغات روابط عمومی و امثال آنها به طور دقیق و مداوم مورد محاسبه قرار میگیرد؟