بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا بازاریابی ومدیریت بازارپیشرفته تجزیه وتحلیل بازارمصرف کننده ورفتارخریدار (فصل6 کتاب کاتلر) مدل رفتار خریدار: عوامل موثر بر رفتارخریدار:شامل عوامل؛فرهنگیاجتماعیشخصیوروانشناختی میباشد. الف- فرهنگ: که بیشترین تاثیر را روی رفتار مصرف کننده دارد. یک کودک درحال رشد ارزش هاورفتارهاوسایرعوامل فرهنگی را ازوالدین خود می آموزد. کودکی که در کشوری پیشرفته متولد شده و رشد کرده با ارزش هایی مثل موفقیت، فعالیت، کارایی، ترقی، رفاه مادی و نوعدوستی روبروست. علاقه یک شخص به کامپیوتر نشانگر این است که وی در جامعه ای مبتنی بر تکنولوژی پرورش یافته. در فرهنگی دیگر مثلا در قبیله دورافتاده آفریقایی کامپیوتر برایشان هیچ معنایی ندارد فقط بعنوان یک قطعه سخت افزار است که حتی خریداری هم نمیشود.ب-خرده فرهنگ: هرفرهنگ ازخرده فرهنگهای کوچکترتشکیل شده. خرده فرهنگ شامل ملیت،مذهب،قوم،نژادومناطق جغرافیایی است.بسیاری از خرده فرهنگ های بخشهای بازار بااهمیت هستند و بازاریابان اغلب براساس نیازهای این قسمتهای بازارکالاها وبرنامه های بازاریابی راطراحی میکنند. خرید اشخاص تحت تاثیر خرده فرهنگهای وی قرارمیگیردو روی انتخاب پوشاک، تفریحات، بلندپروازیهای شغلی اوتاثیرمیگذارد. 1-عوامل فرهنگی: