بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بسمه تعالیبازاریابی بنادر در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل.کالا : آنچه که باید حمل شود.بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.بنادر دریک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمختلف،به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود. :مقدمه بازاریابی،فرآیند برنامه ریزی مفاهیم،قیمت،ترویج و توزیع کالاها و خدمات است که منجر به تغییراتی در اهداف فردی و سازمانی می شود.بازاریابی در بنادر مانند سایر بخش های اقتصادی شامل فعالیت های مرتبط با تحقیق در بازار و تحقق بازار می باشد.فعالیت های تحقیقی امکان تجزیه و تحلیل بازار،تعیین استراتژی و تنظیم اهداف بنادر را فراهم می نماید پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف استفاده می شود. هدف 1 :جمع آوری اطلاعات بمنظور تشخیص موقعیت بندر در محیط تجاری و صنعتی.جمع آوری اطلاعات.انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت(swot).انجام تجزیه و تحلیل تجاری و صنعتی داخل و خارج بندر.تشخیص بازار.تعیین وضعیت بندر در بازار. تجزیه وتحلیل وظایف و کارکردهای مربوط به بازاریابی: هدف 2 :تعریف استراتژی بازاریابیانتخاب و تثبیت وجهت گیری استراتژی بازاریابی.انتخاب بازارهای موجود و بالقوه.ارائه استراتژی جدید به مشتریان.پیش بینی تغییرات(سیاست بازدارنده).هدف 3 :انتخاب مناسب ترین ابزار بازاریابی با توجه به محدودیت های مالی و کارایی مورد نیاز.داشتن دانش و ابزارهای مختلف ترویج.چگونگی استفاده مطلوب و بودجه بندی ابزارهای مختلف در زمینه کارایی مورد نیاز.