بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 63 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای تعریف مفاهیم اولیه در بازار بازار هر محدوده ای که در آنجا نیازی ایجاد شده و به آن پاسخ داده شود . فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند. بازاریابی پیش بینی نیازها و خواسته ها که لازم است بازاریابان و مدیران بازاریابی برای پیش بینی خواسته های آنان و بررسی پتانسیل های بازار انجام دهند .مدیریت نیازها و خواسته ها که شامل: ایجاد انگیزه: تشویق مشتریان و ایجاد علاقه به محصولات شرکت. تسهیلات: آسان سازی فرایند خرید. کنترل و نظارت: ایجاد هماهنگی بین محصولات موجود و خواسته ها و نیازهای مشتریان. ابعاد تحلیلی مفهوم بازاریابی