بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
به نام خدا بازاریابی شرکتی (B2B) فصل اول محیط بازاریابی شرکتی مرور اجمالی بر بازاریابی شرکتیبه آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که باعث تسهیل مبادلاتی می شوند که در برگیرنده محصولات و مشتریان در بازاریابی شرکتی است.مشتریان این نوع بازاریابی شامل تولید کنندگان، عمده فروشان،خرده فروشان و انواع دیگری از سازمانها مانند بیمارستان ها، دانشگاهها و نهادهای دولتی و ... هستند.معامله از نوع بازاریابی شرکتی :زمانی بوقوع می پیوندد که کالا و خدمات برای استفاده غیر از مصرف فردی فروخته می شود.تمام سازمانهای رسمی ،عمومی یا خصوصی،انتفاعی با غیر انتفاعی،در خرید و فروش محصولات و خدمات شرکتی فعالیت دارند چرا باید بازاریابی شرکتی ( بازاریابی صنعتی ) را مطالعه کنیم ؟بازاریابی شرکتی به طور سنتی از خویشاوندان دور جریان اصلی تفکر بازاریابی بوده است. فرصتهای استخداماهمیت فرآینده محصولات شرکتی یا تکنولوژی پیشرفته موفقیت رقبای خارجیاهمیت وابستگی متقابل بین المللی بسیاری از شرکتها همراه با اهمیت بخش خدمات عواملی که در شرکتهای B2B تغییرات قابل توجهی بوجود می آورد:کاهش کنترل های دولتیایجاد تغییرات در استانداردهای انجمن های خریداران حرفه ایاستفاده از تکنولوژی کامپیوتر