بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بسم الله الرّحمن الرّحیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درشبکه(اینترنت) Amazon.com هنگام اندیشیدن درباره خرید در شبکه با احتمال زیادی خرید از Amazonمطرح می شوداین شرکت در سال1995با شعارbooks Lots and lots ofدر گاراژ یک خانه مسکونی اقدام به فروش کتاب کرد امروز شرکت آمازون همه چیز می فروشد(محصولات موسیقی ،الکترونیک،لباس و...) فروش شرکت در سال1997به 150 میلیون دلار میرسید در زمان کنونی بیش از28میلیاد دلار است عوامل تآثیر گذار در پیشرو بودن شرکت آمازوناساس و بنیان اندیشه مدیریت بر پایه «مشتری –محوری» یا «تمرکز بر مشتری» قرار داردشرکت تلاش کرده به این سوال پاسخ دهد «مشتریان ما چه کسانی هستند؟ آنها چه نیازهایی دارند؟»با توجه به این سوالات به توانایی هایی دست یافتن که بتوانند نیازهای آنها را تامین کنند و باآنها یک رابطه بلند مدت ایجاد کنند امروزه ، مشتریان دارای سلیقه ها و نیازهای گوناگونی هستند که دیگر بازاریابی انبوه توانائی برآورده کردن نیازهای آنان را ندارد . جلب رضایت مشتری و مدیریت درست ارتباط با مشتری از مهمترین اهداف شرکت هاست که برای تحقق این هدف ، بازاریابی مستقیم روشی است که با توجه به تحولات بوجود آمده و برای تضمین پیشرفت محصولات مبنی بر مشتری و تفکیک مدیریت از مالکیت مورد بررسی قرار می گیرد . بازاریابی مستقیم در فعالیت های بازاریابی *بازاریابی مستقیم* نسبت به سایر روشها دارای بالاتری رشد بودهت رشد و مزایای بازاریابی مستقیم مزایای بازاریابی مستقیم برای خریداران ازدیدگاه خریداران راحت و بی دردسر است و جنبه خصوصی دارد شرکت هایی که محصولات خود را از روش مستقیم (از مجرای اینترنت) عرضه می کنند هیچ وقت درهای فروشگاه خود را نمی بندند و مشتریان مجبور نیستند برای یافتن کالای خود به فروشگاه و قفسه ها مراجعه کنند. خریداران از طریق بازاریابی مستقیم می توانند به بازارهای انبوه دست یابند. خریداران با مراجعه به کانال های بازاریابی مستقیم می توانند اطلاعات ارائه شده درباره شرکت ها و محصولات رقیب را باهم مقایسه کنند اغلب وبگاه ها در مقایسه با یک فروشنده می توانند اطلاعات بیشتری که برای خریداران سودمند است ارائه کنند.