بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 73 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته بازاریابی و ارزش مشتریبرنامه های راهبردی در سطح سازمان و بخشبرنامه های راهبردی واحد کسب و کاربرنامه های بازاریابی و عملکرد بازاریابی فصل دوم : توسعه و اجرای راهبردها و برنامه های بازاریابی لیست موضوعات : زیمنس یک شرکت بزرگ آلمانی در حوزه الکترونیک است ؛به دنبال فرصتهای سودآور کسب و کار که تقاضای بالا دارنداز طریق نوآوری در حال رشد نهادین مقدمه ... مدیریت بازاریابی در زیمنس این شرکت برروی تحقیق و توسعه محصولات جدید دارای آلودگی کم شدیدا سرمایه گذاری کردهدر زمینه هایی چون : ذهنیتهای پزشکی، فناوری ذغال سنگ تمیز، کنترل آلودی و فناوری های آب دستاوردهای راهبردی داشته زیمنس برای بهبود کسب و کار و آمادگی برای سود بلند مدت بعضی کسب و کارها را ترمیمبرخی را فروختهبرخی را تعطیل کرده مثلا واحدهای زیان ده تلفنهای همراه را به شرکت تایوانی بِنک فروخت و واحد تجهیزات مخابرات مشکل دار خود را به کمک نوکیا و سرمایه گذاری مشترک بهبود بخشید