بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 46 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
1 2 کارآفرینی دیجیتالتجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار اینترنتی 3 اهدافمعرفی تجارت الکترونیک به عنوان ابزار کسب و کار قرنویژگی ها و ضرورتهای تجارت الکترونیکجایگاه ایران و جهان در تجارت الکترونیکزیر ساختهای لازم برای تحقق تجارت الکترونیک در ایراننحوه ورود یک بنگاه به تجارت الکترونیکچند نمونه عملی موفق در تجارت الکترونیک 4 مقدمهمدیری که به دانایی ، فکر و اندیشه ، نوآوری و خلاقیت بپردازد مدیر جهان اول استمدیری که فقط به فکر سیستم باشد مدیر جهان دوم استمدیری که فقط از مهارتهای خود استفاده کند مدیر جهان سوم استمدیری که به توانایی های فیزیکی خود می اندیشد مدیر جهان چهارم است 5 از دیدگاه سازمانهای خارجیتعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه Clarke : هر نوع مبادله اطلاعات مربوط با امور تجاری از طریق ابزار الکترونیکی ، حتی تلفن و فاکس تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه اتحادیه اروپا : هر شکلی از مبادله تجاری که در آن طرفین ذینفع به جای تبادلات فیزیکی یا تماس مستقیم فیزیکی ، به صورت الکترونیکی تعامل کنند تعریف تجارت الکترونیک