بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 57 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا بازاریابی بین الملل فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم گیری کند . International Marketing قیمت تشویق و ترغیب محصول کانالهای توزیع ساختار رقابتی محیط اقتصادی فشارهای سیاسی و قانونی فشارهای رقابتی سطح تکنولوژی ساختار توزیع جغرافیا و تجهیزات زیر ساختی نیروهای فرهنگی فشارهای سیاسی و قانونی نیروهای اقتصادی عوامل قابل کنترل عوامل غیر قابل کنترل داخلی عوامل غیرقابل کنترل خارجی بازار کشور 1 بازار کشور 2 بازار کشور 3 1- بازاریابی خارجی غیر مستقیم2- بازاریابی خارجی کمیاب3- بازاریابی خارجی منظم و با قاعده4- بازاریابی بین الملل5- بازاریابی جهانی مراحل بازاریابی بین الملل جستجو کنندگان مشتری خارجی غیر فعالبازارهای خارجی از طریق عمده فروشان/توزیع کنندگان داخلی سفارشات غیر درخواستیاینترنت مرحله اول : بازاریابی خارجی غیر مستقیم