بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
طراحی الگوی بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران اهمیت گردشگری ورزشی رشد با سرعت زیاد (10 درصد در سال)1 تا 2 درصد از GDP در کشورهای صنعتیتا سال 2011، 10 درصد از GDP را به خود اختصاص خواهد داد10 درصد از کل گردشگران (بیش از 70 میلیون نفر در سال)وجود تنوع اقلیمی و آب و هوایی در ایرانرشد آینده گردشگری بر مسافرت هایی مانند آفتاب و دریا، فرهنگی، ورزشی و طبیعی متمرکز خواهد بوداستقبال و توجه فزاینده دولت ها به آن اهمیت بازاریابی برای گردشگری ورزشی ارتباط بیشتر و بهتر با گردشگران ورزشی و تاثیرگذاری بر آن هاارضای نیازهای گردشگران برای بازدید مجددافزایش تعداد بازدیدکنندگان از رویداداستفاده از گردشگری ورزشی برای مقابله با نوسانات فصلیمهم ترین عامل برای توسعه گردشگری ورزشیانگیزه های متفاوت گردشگران ورزشیورزش محصولی متفاوت از سایر محصولات خدماتی استلزوم سازماندهی و یکپارچه سازی فعالیت های گردشگری انواع گردشگری ورزشی شرکت کردن (گردشگری ورزشی فعال) Active sport tourismتماشا کردن (گردشگری ورزشی رویداد) Event sport tourismبازدید کردن از جذابیت های مشهور و مربوط به ورزش Nostalgia sport tourism بیان مساله ایران یکی از کشورهای جذاب از نظر گردشگری است اما سهم ما از صنعت گردشگری جهانی بسیار ناچیز استایران با تنوع اقلیمی و آب و هوایی، ظرفیت های زیادی برای گردشگری ورزشی داردمسئولان عزم و اراده جدی برای توسعه گردشگری در کشور ندارندضعف بازاریابی در سازمان میراث فرهنگیتمرکز برنامه های بازاریابی گردشگری در کشور بر ترویج و تبلیغ است