وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت بازاریابی خلاق

دانلود پاورپوینت بازاریابی خلاق

پاورپوینت بازاریابی خلاق
پاورپوینت بازاریابی خلاق
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 74
حجم فایل: 367
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 74 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی خلاق (روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی) فهرست مطالب فصل اول: سیر تکاملی بازارها و پویایی رقابت فصل دوم: نقاط قوت و ضعف تفکر سنتی بازاریابی فصل سوم: نوآوری ناشی از درون بازاری خاص؛ معمول ترین روش خلق نوآوری فصل چهارم: نوآوری ناشی از خارج بازاری خاص؛ روشی دیگر برای خلق نوآوری فصل پنجم: نیاز به بازاریابی خلاق به عنوان مکمل بازاریابی عمودی فصل ششم: تشریح فرآیند بازاریابی خلاق فصل هفتم: بازاریابی خلاق در سطح بازار فصل هشتم: بازاریابی خلاق در سطح محصول فصل نهم: بازاریابی خلاق در سطح آمیخته بازاریابی فصل دهم: اجرای بازاریابی خلاق هدف و ایده نویسندگان امروزه درصد بسیار بالایی از محصولات جدید، محکوم به شکست هستند. سال های قبل، نسبت شکست به موفقیت، بسیار پایین تر بود. سوال؛ این روزها موفق شدن از طریق محصول جدید، چرا تا این حد دشوار است؟ هدف؛ هدف ما شرح چارچوب و نظریه ای خاص برای بازاریابی خلاق در برابر بازاریابی عمودی (سلسله مراتبی) است. ایده؛ ایده ما استفاده از تفکر خلاق به عنوان چارچوبی مکمل برای کشف ایده های جدید بازاریابی است. و یا کسب ایده هایی است که احتمال درخواست یا پیشنهاد آنها از سوی مصرف کنندگان نسبت به محققان بازاریابی کمتر است. فصل اول: سیر تکاملی بازارها و پویایی رقابت دلایل دشواری دستیابی به موفقیت در شروع قرن بیست و یکم دهه آخر قرن بیستم، دوره شکوفایی و رونق بیشتر شرکت ها و جهان پیشرفته بود و نقش پیچیدگی رو به رشد بازاریابی شرکت ها را نیز به این عوامل افزود. دلایل؛ 1ـ تمرکز شدید توزیع در کالاهای مصرفی بسته بندی شده 2ـ کاهش تعداد رقبا و افزایش شدید تعداد مارک ها عوامل موثر در افزایش مارک ها: 3ـ هرچه مارک های بیشتری در سبد مارک وجود داشته باشد تولید کننده از تخفیف مارک ضرر نمی کند. 1ـ نیاز به سازگاری محصولات جدید با نیازهای گروه های خاص 2ـ تعداد مارک های بیشتر حملات رقابتی را مشکل تر می کند. در دهه 1950، توزیع کالا در ایالات متحده و اروپا، عمدتاً در اختیار خرده فروشان مستقل و کوچک بود. امروزه در اختیار شرکت های بزرگ و چند ملیتی است و مارک های بسیار متعدد، تولید و در بسته بندی های متعدد توزیع می کنند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت بازاریابی خلاق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد