وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟

دانلود پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟

پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟
پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 5856
قیمت: 38000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟ فهرست مطالب شخصیت پردازی برای خریدار چیست؟ ......................................................اسلاید4پرسوناهای منفی کدامها هستند؟ ..............................................................اسلاید5چطور می توانید از شخصیت پردازی استفاده کنید؟ ..................................... اسلاید6چطور می توانید پرسوناهای هدف را خلق کنید؟ ..........................................اسلاید8چک لیست ها ......................................................................................اسلاید10 مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) به کسب و کارها کمک می کند تا فروشی بیشتر و پایدارتر، بازاریابی قویتر و خدماتی مفیدتر از طریق آگاهی و اجرای درست CRM داشته باشند و احتمال شکست سیستم CRM را کاهش دهند. مخاطبین اصلی ما؛ مدیران عامل، مدیران تیم های فروش، بازاریابی و خدمات و کارشناسان این حوزه ها هستند. کار اصلی ما؛ اولا آموزشCRM ، و سپس تولید محتوا و مشاوره در حوزه های مرتبط با گستره دانش مدیریت ارتباط با مشتری است. شعار اصلی ما، "توانا بود هرکه به CRM دانا بود" است. شخصیت پردازی برای خریدار چیست؟ شخصیت پردازی خریداران نوعی طراحی عمومی، تخیلی و نمادین از مشتریان مطلوب شماست. این کار کمک می کند تا مشتریان فعلی (احتمالی) خود را بهتر درک کنید و کار خود را برای آماده سازی محتواهای متناسب با نیازهای خاص، رفتارها و دغدغه های گروههای متفاوت آنها ساده تر کنید.قویترین ابزار برای طراحی پرسونای مشتریان، تحقیقات بازار است و به همان اندازه آگاهیهای که شما از بانک اطلاعات(نظر سنجیها و مصاحبه ها و....) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود بدست می آورید.بسته به ابعاد کسب و کار، شما می توانید فقط یک پرسونای هدف یا دو و اگر کسب و کار بزرگتری داشته باشد حتی بین 10 تا 20 پرسونای هدف هم می توانید طراحی کنید. (توصیه: اگر در این کار تازه کار هستید با تعداد کم شروع کنید و بعد کار را توسعه دهید.) پرسوناهای منفی کدامها هستند؟ همان طور که پرسونای خریدار نشان دهنده مشتریان مطلوب شماست، پرسوناهای منفی آنهایی هستند که نمی خواهید مشتری شما باشند. به عنوان مثال، متخصصانی که آگاهی زیادی دارند مشتری مطلوب شما نیستند، یا دانشجویانی که فقط قصد تحقیق یا افزایش آگاهی خود را دارند و یا مشتریانی که جذب آنها پرهزینه است(فروش متوسطی دارند، احتمال ریزش بالایی دارند، یا تمایلی به خرید مجدد از شرکت شما ندارند)در زمره مشتریان منفی یا نامطلوب قرار می گیرند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد