بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 90 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
مدیریت بازاریابی2 : طحانیان 2 بازارخریداران بالقوه وبالفعل:1) آنهایی که تمایل دارند 2) آنهایی که قدرت خرید دارند3)آنهایی که هم تمایل وهم قدرت خرید دارند. خواستهنحوه تامین نیاز با توجه به چارچوبهای فرهنگی اجتماعی اقتصادی سیاسی وحقوقی که شکل خواسته به خود میگیرد. نیازدفع رنج تا کسب لذت 2 1 3 فیزیولوژیک ایمنی اجتماعی مقام خودیابی مطالب گذشته بازاریابی MARKETING نیاز نیازمند عوامل رفع نیاز دادوستد بازاریابی بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.-بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند. تعاریف بازاریابی: