وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

دانلود ppt مدیریت کسب و کار و بهره وری

دانلود دانلود ppt مدیریت کسب و کار و بهره وری

دانلود ppt مدیریت کسب و کار و بهره وری
دانلود ppt مدیریت کسب و کار و بهره وری
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 176
حجم فایل: 4873
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 176 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

مدیریت کسب و کار و بهره وری 1 بنام حق تعاریف مقدماتی کسب و کارانواع کسب و کارنمودار سیکل عمرکسب و کار طرح کسب و کار (برنامه تجاری)اجزای طرح کسب و کار (برنامه تجاری)امور مالی کسب و کاربهره وریمصادیق بهره وریاصول هشتگانه مدیریت کیفیت جامع 2 فهرست مطالب Longman Dictionary : کسب و کار به فعالیت پول درآوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود ، گفته می شود.Oxford Dictionary : کسب و کار یعنی خرید و فروش و تجارتهر نوع کاسبی که در آن خدمات یا کالاهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آنرا دارند ، تولید ، توزیع و عرضه شود. (اُرویک و هانت)هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد کسب و کار نیست، بلکه کسب و کار ، هر نوع تبادل تکراری و تجدید شونده ی خرید و فروش است. (پیترسون و پلومن)کسب و کار عبارت است از خرید و فروش کالاها، تولید کالا یا عرضه ی خدمات به منظور بدست آوردن سود است. 3 کسب و کار (Business) فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزشمعامله ی کالاها و خدماتتکرار معاملاتانگیزه سود : مهمترین و قدرتمندترین محرک اداره ی امور کسب و کارفعالیت توام با ریسک : کسب و کار بر آینده متمرکز است و عدم اطمینان و ابهام از ویژگیهای آینده است و موجب ریسک می گردد. 4 ویژگیهای کسب و کار هر ایده خوب کسب و کار باید دارای دو مشخصه زیر باشد :باید زمینه ی دستیابی کسب و کار به نیازهای ارضاء نشده در بازار را فراهم سازد. محصول یا خدمتی که کسب و کار عرضه می کند باید به نیازهای تامین نشده ی مشتریان پاسخ دهد.باید منجر به داد و ستد و معاملات گردد. یعنی هر گونه محصول یا خدمتی که عرضه می شود باید مشتریان را به مبادله از طریق پرداخت پول متمایل سازد.عامل کلیدی برای دستیابی به ایده ی اثربخش کسب و کار، درک نیازهای ارضاء نشده مشتریان است که کسب و کار جدید باید برآورده سازد. 5 مشخصات ایده کسب و کار

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

دانلود ppt مدیریت کسب و کار و بهره وری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد