بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 19 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
الگوی مدیریتی بازاریابی ورزشی الگوی مدیریتی بازاریابی ورزشی توضیح عناصر و فرآیند بازاریابی ورزشی است.این الگو عناصر بازاریابی ، توالی عناصر، وظایف ، فرآیند اداره کار و وابستگی متقابل عناصر را نشان می دهد.بازاریابی ورزشی یک فرآیند است. اهداف و رسالت کمپانی ورزشی هدف شرکت را می توان در رسالت بیان شده آن یافت.فعالیت های بازاریابی باید با درک رسالت کمپانی صورت بگیرد.رسالت تبیین شده باید با اهداف کمپانی تلفیق شود. بررسی و تحلیل بازاریابی ورزشی بازاریاب باید بتواند با استفاده از شیوه های مدرن اطلاع رسانی به جمع آوری اطلاعات بپردازد و سپس این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کند و نتایج تحقیق را به دست آورد و تصمیمات را اتخاذ کند. حوزه های مورد مطالعه در بازاریابی مصرف کننده رقیب شرکت شرایط