وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

ppt فصل اول بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود ppt فصل اول بازاریابی و مدیریت بازار

ppt فصل اول بازاریابی و مدیریت بازار
ppt فصل اول بازاریابی و مدیریت بازار
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 217
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

”فصـل اول“(بازاریابی و مدیریت بازار) تا زمانیکه فاصله تولید کننده و مصرف کننده کوتاه بود ، تولید کننده از نیازها ، خواسته ها ، سـلایق ، آداب و رسوم مصرف کننده مطلع بود و به وجــود بـازاریابی و مدیریت بازار نیـــازی احساس نمی شـد اما در شرایط اقتصادی که بسیاری از شرکت های بزرگ مرزهای ملی را برای فعــالیت های تجاری خـود کوچک یافته اند ، جهانی فکر می کنند ، جهـانی تولید می کنند ، و در سطح جهانی محصولات خود را توزیع می نمایند ، فعالیت های بازاریابی زیــادی باید انجـام شـود تا کالا از تولید کننده به مصـرف کننده برسد . در واقع بازاریابی شامل کلیه عملیاتی است که در فاصــله تولید تا مصرف باعث تسریع در جریان هدایت کالاها یا خدمات به سوی مصــرف کننده می گردد . ضرورت بازاریابی تعاریف بازاریابی R بازاریابی یک فرایند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروهها آنچه را می خواهند و نیاز دارند ازطریق خلق ، ارائه و تبادل کالا با یکدیگر بدست می آورند.ً R بازاریابی فـــــرایندی است که به وسیله آن سازمانها به صورت خلاق ، مولد و سودآور با بازار ارتباط می یابند.R بازاریابی دانش انطباق و همسـویی منابع انسانی ، مالی و فیزیکی سازمانها با خواست ها و نیازهای مشتری است . مقایسه مفاهیم فروش وبازاریابی سودآوری ازطریق فروشندگی و کالاهای موجود کارخانه حجم فروش تبلیغات پیشبردی سودآوری با تامین بازاریابی نیازهای مشتری بازار رضایت مشتری مرکب نقطه پایان وسیله کانون توجه نقطه شروع مفهوم فروش مفهوم بازاریابی مفهوم فروش این مفهوم از داخل به بیرون می نگرد واز کارخانه شــروع می کـند به محصولات و کالاهای موجود شرکت توجه دارد و به دنبال کسـب فروش سودآور می باشـد تلاشهـای فروش و تبلیغات پیشبردی قابل ملاحظـه ای را می طلبد .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

ppt فصل اول بازاریابی و مدیریت بازار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد