بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 17 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران معاون وزیر بازرگانی در توسعه روابط اقتصادی ورئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران2 بهمن ماه 1386- مرکز همایش های رازی mehdi@tpo.ir دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی روند تجارت طی سال های آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (OECD) طی 20 سال آینده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود 5/7 % خواهد رسید.در این دوره سهم کشورهای در حال توسعه از تولید جهانی از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسید. در نتیجه، قدرت و تاثیر گذاری اقتصادی ازکشورهای صنعتی مثل ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا به سمت کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، آسیا وآفریقا کشیده خواهد شد. پیش بینی شده است که چین تا سال 2010 به بزرگترین اقتصاد جهان مبدل خواهد شد. حجم تجارت جهانی از 4000 میلیارد دلار در سال 93 اکنون از مرز 7000 میلیارد دلار گذشته است. مقدمه تغییرات عمده در بازارهای جهانی الگوی رشد اقتصادی کشورهای جهان ( پیدایش اقتصادهای نوظهور)جهانی شدن اقتصادرشد سریع تجارت جهانی نسبت به رشد تولیدالگوی چرخه تجاری محصول در سطح بین المللیپیروزی نظام های بازارظهور بازارهای جهانی تحولات موثر بر حوزه بازاریابی در سده حاضر پیشرفت سریع سیستم های ارتباطاتسیستم های حمل و نقل سریع جریان های سریع مالی سرعت تحولات فن آوری یکپارچه سازی اقتصاد جهانی مقررات زدایی (حذف موانع تجاری) روش ها و فرآیندهای متفاوت تولید افزایش رقابت در سطح جهانی تلاش مستمر برای کاهش هزینه ها