بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 28 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
1 مفهوم بازاریابی مفهوم بازاریابی مقدمهتعریف مفهوم صنعت ورزشتقسیم بندی صنعت ورزش 1- بر اساس نوع ورزش تعریف مفهوم بازاریابی بازاریابی ورزشی تعریف صنعت ورزش 2-تقسیم بازار ورزش بر اساس تابع تولید به نقل از پیتز و استوتلار رسانه هاحمایت کننده ها( اسپانسرها)صحه گذاری در ورزش ابزار و تجهیزات ورزشیتسهیلات و اماکن ورزشیمراقبت های پزشکی خدمات و طب ورزش ورزشکاران ( حرفه ای یا آماتور)موسسات تندرستیموسسات غیر انتفاعی ارائه دهنده خدمات ورزشیموسسات تجاری – خصوصی ارائه دهنده خدمات ورزشی 3- تقسیم بندی صنعت ورزش بر اساس نوع فعالیت ها4- تقسیم بندی صنعت ورزش بر مبنای زنجیره مرتبط با ورزش فعایت های پیشین:ساخت اماکنحمایت از رویدادها ( اسپانس) فعایت های اصلی:تماشای ورزششرکت در ورزش فعایت های پسین:بازتوانی ورزشکاران آسیب دیدهتحلیل رویدادها