دانلود اسلاید آموزشی با عنوان مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش
فرمت فایل دانلودی: فرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 310قیمت: 29500 تومانبخشی از متن:
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروشدرس سیستمهای اطلاعاتی مدیریت سیستمهای کانالی در بازاریابی تعریف: تمام سیستم های فعال در فرایند رساندن یک محصول یا خدمت به مشتری هستند و با تمام نیازهای مشتریان سر و کار دارند .تقسیم بندی: پیچیدگی سیستم های کانالی در شش سیستم عمده بازاریابی به هم وابسته هستند. اهمیت یکپارچگی سیستمهای کانالی یکپارچگی: سیستم های کانالی می توانند فعالیت های بازاریابی، فروش، تدارکات، آزمایش وتحویل و سایر فعالیت ها را با هم ارتباط داده و تغییر شکل دهند . افزایش قدرت سازمان در بازار از یکپارچه سازی سیستم های کانالی با حوزه های کارکردی سازمان، ناشی می شود .تاثیرگذاری: مشکل اینجاست که تغییر در هرکدام از کانال ها می تواند بر سایر کانال ها تاثیر بگذارد .نتیجه: بنابراین، سیستم های اطلاعات پشتیبانی باید با یکدیگر هماهنگ و حتی یکپارچه شوند. تقسیم بندی سیستمهای کانالی : 1- روابط با مشتری (حق با مشتری است)2- کانال های توزیع و نوآوری های داخل3- فروشگاه، مدیریت بازاریابی

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود طرح درس روزانه
اسلاید آموزشی با عنوان مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش