بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بسم لله الرحمن الرحیم انواع کسب و کار و مدیریت کسب و کار مدیریت کسب و کار 1-کسب و کار2- ویژگی های کسب وکار3- اهداف کسب و کار4- دلایل شکست یک کسب وکار5- مدیریت کسب و کار6- برنامه کسب وکار7- اهداف برنامه کسب وکار8- اجزای برنامه کسب وکار9- انواع کسب وکار10- کسب و کار از نظر اسلام (A کسب وکارخانوادگی (B کسب وکار کوچک(C کسب وکار روستایی(D کسب وکار اینترنتی(E کسب وکار تجاری(F کسب وکار خدماتی 1- کسب و کارتعاریف متفاوتی در خصوص کسب و کار توسط دانشمندان ارائه شده است. در واژه نامه اکسفورد کسب وکار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است و در واژه نامه لانگمن کسب و کار به فعالیت پول درآوردن و تجارتی که از آن پول حاصل می شود گفته می شود.نظریه در مورد معنای کسب و کار متفاوت است. بنابراین با توجه به تعاریف مختلفی که از کسب و کار ارائه شده می توان دریافت که کسب و کار با خرید و فروش کالاها، تولید کالاها یا عرضه ی خدمات، به منظور به دست آوردن سود، سروکار دارد . 2- ویژگی های کسب وکار1)فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزش.2)معامله ی کالاها و خدمات.3)تکرار معاملات.4)انگیزه سود که مهمترین و قدرتمندترین محرک اداره ی امور کسب وکار.5)فعالیت توام با ریسک. کسب و کار همیشه بر آینده متمرکز است و عدم اطمینان، ویژگی آینده است. از این رو، همواره کسب کار، توام با ریسک است.