وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت آماده بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت دکتر محمد اسدپور

دانلود پاورپوینت آماده بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت دکتر محمد اسدپور

پاورپوینت آماده بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت دکتر محمد اسدپور
پاورپوینت آماده بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت دکتر محمد اسدپور
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 422
قیمت: 48000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

1 بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامتدکتر محمد اسدپور 2 سرفصل های این جلسه مقدمه و اهمیت اهداف بازاریابیتفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعیآمیزه بازاریابیاجزای آمیزه بازاریابیعوامل موثر بر بازاریابینکات کلیدی در بازاریابی اجتماعیمراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعیSocial Marketing Assessment and Response Tool (SMART)موارد کاربرد بازاریابی اجتماعیکارهای تحقیقاتی با استفاده از بازاریابی اجتماعیمحدودیت های برنامه های بازاریابی اجتماعی 3 در دنیای امروز کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و در این شرایط استفاده از اصول و فنون علمی در بازاریابی هر روز پررنگ تر از قبل می شود. بازاریابی نوین به جای جستجو برای یافتن مشتری جهت محصولات تولید شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه دارد.به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد . 4 در سال 1952 اندیشمندی به نام" وایبه" یک سئوال انقلابی مطرح کرد که پاسخ به آن سال ها بعد به پایه گذاری"بازاریابی اجتماعی"منجر شد. او پرسید:"چرا نتوانیم برادری را هم مثل صابون به مردم بفروشیم؟!" او با بررسی چهار بسیج همگانی نتیجه گرفت که: "با کمک فنون بازاریابی می توان یک موضوع اجتماعی را به مخاطبین فروخت" بازاریابی اجتماعی برای اولین بار در سالهای ابتدایی دهه هفتاد توسط"فیلیپ کاتلر"مطرح شد. او به همراه "جرالد زالتمن" با ترکیب مفاهیم مربوط به تغییرات اجتماعی و بازاریابی تجاری و فنون تبلیغات این بحث مهم را پایه گذاری کرد و به این ترتیب نظر دانشمندان و صاحبنظران علوم رفتاری و اجتماعی را به خود جلب نمود. 5

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت آماده بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت دکتر محمد اسدپور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد