بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 108 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی و مدیریت بازارگروه مدیریت اجرایی The New Marketing Definition Marketing is an. organizational function and a set of processes for creating communicating and delivering value to customers and for managing customer relationships in ways that benefit the organization and its stakeholders اهداف درس آشنایی دانشجویان با:مفاهیم و تعاریف مدیریت بازار و جایگاه آن انواع بازار و محیط بازاریابیتقسیم بازار و تعیین بازار هدفنیازها و رفتار خریداران اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (آشنایی با مدلهای کمی و کیفیاهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمهتحقیقات بازاریابیسیستمهای بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی اهداف درس