وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت تبلیغات شهری

دانلود پاورپوینت تبلیغات شهری

پاورپوینت تبلیغات شهری
پاورپوینت تبلیغات شهری
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 21353
قیمت: 42000 تومان

بخشی از متن:

تبلیغات شهری


دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :


تبلیغات شهری مقدمه: تبلیغات در کشورهای مختلف به ویژه در کشورهای در حال توسعه، زمینه های فکری و عاطفی لازم را برای حرکت و تلاش هماهنگی و دخالت در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود آماده می کند. یکی از مهمترین ابزار ایجاد ارتباط با محیط خارج تلقی می شود وتحت تاثیر عملکرد این ابزار، گروههای زیادی از مردم، رفتار مصرفی خود را تعدیل می کنند و با آگاهی از تاثیرات شگرفی که تبلیغات برنحوه زندگی مردم جای می گذارد، گروههای بسیاری در تلاش برای استفاده موثرتر از این ابزار هستند و با اهداف مختلفی سعی در به کارگیری آن دارند. چکیدهامروزه تبلیغات شهری به شکل خلاق و زیبایی شناختی اش در بسیاری از شهرها در حال پیدایش است. زیبایی شناختی در اینجا به معنای رعایت اصول زیبایی و دخالت نقش زیبایی در امور مربوط به آن است. خلاقیت معنای طراحی با فرمهای استثنایی و کشف اشکال جدید تبلیغات شهری است. برخی از اشکال تبلیغات شهری به طور غیررسمی توسط تصمیم گیرندگان هدایت می شوند. اما بیشترشهرها هنوز این نوع از تبلیغات شهری را به عنوان شکلی از شراکت بخش خصوصی و دولتی در توسعه زیرساختها، در سیستم مدیریت طراحی شهری خود وارد نکرده اند.در محدوده طراحی شهری، تبلیغات شهری مولفه ای از فضای شهری است. قواعد مربوط به طراحی شهری، برای حفظ کیفیت فضای عمومی، باید موقعیت و ظاهر تبلیغات شهری را بررسی کرده و تضاد بین منابع تجاری و عمومی را به حداقل برسانند. بهتر است تبلیغات شهری به عنوان تسهیلات عمومی و مولفه های زیبایی شهری فعالیت داشته باشد تا به نوبه خود نشان دهنده شرکت بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای عمومی باشد. واژگان کلیدی:تبلیغات، تبلیغات شهری،انواع تبلیغات ؛تبلیغات در چالوس بیان مسئله: این تحقیق به بحث های مربوط به تبلیغات و تبلیغات شهری و تاثیرآن برافراد جامعه وشهرو....می پردازد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت تبلیغات شهری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد