وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 36 اسلاید

دانلود پاورپوینت کامل و جامع با عنوان محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 36 اسلاید

 پاورپوینت کامل و جامع با عنوان محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 36 اسلاید
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 36 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 90000 تومان

بخشی از متن:

 

 

 

 

 

 

 

 

بازاریابی بین‌المللی، در ساده‌ترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌باشد.

طبق تعریفی دیگر، بازاریابی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود.

مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریابی بین‌المللی را به وجود می‌آورد که از جمله مسائل مورد توجه در آن، آگاهی از مسائل کشور (های) دیگر، اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی است که برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است.

حیطه عمل در بازاریابی به‌طور کلی به دو بخش قابل کنترل و غیرقابل کنترل تقسیم‌بندی می‌گردد. عوامل قابل کنترل شامل سیاست‌های کالا و خدمات، برنامه فروش، قیمت‌گذاری و توزیع است که آمیخته بازاریابی شرکت نام دارد و مستقیماً تحت کنترل و برنامه‌ریزی خود شرکت است. شرکت می‌تواند بر اساس شرایط رقابتی بازار، محدودیت‌های قانونی، سلایق مصرف‌کنندگان و استراتژی خود برنامه آمیخته بازاریابی را تدوین و اجرا کند.

عوامل غیرقابل کنترل در بازاریابی بین‌المللی خود به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. در بخش داخلی سیاست‌های کلی دولت، ساختار قانونی و شرایط اقتصادی از جمله عوامل غیرقابل کنترل شرکت هستند. در بخش خارجی این شرایط برای هر کشوری می‌تواند متفاوت یا حتی کاملاً در تضاد باشد. اوضاع سیاسی، اقتصادی، سطح تکنولوژی، جغرافیا و فرهنگ از این قبیل عوامل به‌شمار می‌آیند.

 

فهرست مطالب:

اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین ‌المللی

تعریف فرهنگ

عوامل تشکیل دهنده فرهنگ جهانی

مذهب 

نمونه ‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت ‌های تجاری

تعطیلات مذهبی

تحریم‌ ها و تجویزهای مذهبی

نگرش به موقعیت زنان

عادات

عادات موثر بر فعالیت‌ های بازاریابی

سطح تحصیلات

هنر در بازاریابی

تشابهات فرهنگی و استاندارد سازی فعالیت‌ های بازاریابی بین ‌المللی

فواید استاندارد سازی خط ‌مشی بازاریابی

ارتباطات

اهداف ارتباطات

تعریف فنون مذاکرات تجاری

ارکان مذاکرات بازاریابی

روش ‌های مذاکرات بازاریابی

مذاکره ملایم

مذاکره خشن

مذاکرات منطقی یا اصولی

مراحل مذاکره

مهارت ‌های مورد نیاز در مرحله پیش ‌مذاکره

مهارت ‌های مورد نیاز مذاکره گسترده

مهارت‌ های مورد نیاز مذاکره تلفیقی

مهارت ‌های مورد نیاز در مرحله تصمیم‌ گیری و اقدام

مهارت‌ های مورد نیاز در مرحله پس مذاکره

نکات مهم در مذاکرات بازاریابی بین ‌المللی

و...

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 36 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد