وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 23 اسلاید

دانلود پاورپوینت نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 23 اسلاید

پاورپوینت نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 23 اسلاید
پاورپوینت نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 23 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 116096 تومان

بخشی از متن:

 

 

 

 

 

 

 

 

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آن‌ها را دارد و همچنین مناسب‌ترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری‌سازی می‌باشد. حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری‌سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده‌است.

بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:

 

فهرست مطالب:

سوالات تصمیم گیری

ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری

یک سیستم ساده بازاریابی

محاسبه ارزش

روش های افزایش ارزش برای مشتری

شروط اصلی مبادله

کانال های بازاریابی

زنجیره عرضه

رقابت

سطوح رقابت

محیط بازاریابی

چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی

تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول

انواع تصمیمات مدیریتی در مورد گسترش خط تولید محصول

عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول

اهداف بازاریابی موسسه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 23 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد