وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوینت ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند

دانلود پاورپوینت ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند

پاورپوینت ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند
پاورپوینت ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 101084 تومان

بخشی از متن:

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 52

 

قسمتی از پاورپوینت :

 

 

 (BI (Business Intelligence:

هوش سازمانی( که به عنوان کسب  و کار هوشمند نیز  مورد خطاب قرار میگیرد ) یعنی >>داشتن دانشی فراگیر از همه عواملی که بر سازمان موثر است<<. داشتن دانشی عمیق نسبت به همه عوامل مثل مشتریان، رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و...) که تاثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می‌گذارد.

باتلر (Butler 2001) میگوید هوش تجاری مدیریت درست و موثر اطلاعات برای هدفی تجاری است و اساساً به ارتباط بین کاربر و سیستمهای فناوری اطلاعات مرتبط میگردد.

بطور خلاصه: هوش تجاری شرح نیازهای سازمان است برای تجزیه و تحلیل البته به همراه گزارش دهی مناسب و برخط.این مبحث کارکردها ، گزارش دهی ، تجزیه و تحلیل ، انبار داده ، OLAP ، پرتال و .... را در بر میگیرد.(محمد رضا تارخ – هوش تجاری –دی 1391 –انتشارات دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی – چاپ اول)

 

نمونه عملی: شرکت تویوتا

شرکت تویوتا موتورز در آمریکا یکی از زیر مجموعه هایی تویوتای ژاپن است.متوسط هزینه حمل هر خودرو برای این شرکت 72 تا 80 دلار که سالانه حدود 2میلیون دستگاه در حدود 160 میلیون دلار خواهد بود.(حدود 500 میلیارد تومان که البته در مقایسه با 3 هزار میلیارد و 9000 میلیارد رقم ناچیزی است)

مشکلات:زنجیره تامین همواره با مشکل روبرو بود

عدم به موقع تحویل خودرو به مشتریان و نارضایتی آنان

جذب شدن مشتریان به شرکتهایی نظیر هوندا

با تولید خودروهای هیبریدی در 2003 مکشلات مضاعف شد.

مشکلات اشتراک اطلاعات بر خط بین ژاپن و نمایندگی های ایالات متحده

سرعت پایین

پرداختهای اشتباهی موازی

گزارشات مرده

تصمیمات مرده

وجود مشکلات عدیده در بخش خدمات پس از فروش

ثبت اطلاعات اشتباه

عدم توانمندی بخش IT در حل این مشکلات

 

باربارا کوپر(مقام ارشد اطلاعات )

نیاز سنجی اطلاعاتی و مشخص شدن نیاز به یک انباره داده

امکان وجود عملیات تحت وب روی انباره داده

وجود نرم افزاری برای پردازش تحت وب

امکان پردازش و کاویدن  و دستکاری دادهها تحت وب

این نیاز سنجی اولیه در سال 1999 رسما شکست خورد به علت:

ورود دادههای گذشته با خطاهای آنها

دادههای متناقض و تکراری و ثبت خطاهای انسانی

عدم برآوردن نیازهای مدیریتی به شکل مناسب هر چند مفهوم درست پایه ریزی شده بود.

اما این شکست مقدمه توفیقی جهانی شد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت ارزیابی و بررسی کسب و کار هوشمند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد