وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

تحقیقات بازاریابی کسب وکارهای نو پا وعناصر برون سازمانی موثر بر تحقیقات بازاریابی

دانلود تحقیقات بازاریابی کسب وکارهای نو پا وعناصر برون سازمانی موثر بر تحقیقات بازاریابی

  تحقیقات بازاریابی کسب وکارهای نو پا  وعناصر برون سازمانی موثر بر تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی کسب وکارهای نو پا وعناصر برون سازمانی موثر بر تحقیقات بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 24300 تومان

بخشی از متن:

متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها بدون داشتن دلایل کافی از راهکارهای فوق استفاده می‌کنند و به دنبال گرفتن نتیجه سریع هستند، این در حالیست که پاسخ سوالات مهمی را نمی‌دانند. سوالاتی نظیر:

چرا باید از این راهکارها در بحث بازاریابی استفاده کنیم ؟

چه میزان به هر کدام از موارد فوق بودجه اختصاص دهیم؟

میزان اثربخشی هر کدام از موارد فوق برای کسب‌وکار ما چقدر است؟

برای پاسخ به سوالات فوق لازم است که به لایه ابتدایی در یک فرآیند بازاریابی توجه کنیم. اگر لایه ابتدایی در فرایند بازاریابی به خوبی مورد توجه قرار نگیرند آنگاه سرمایه صاحب کسب‌وکار بصورت غیرهدفمند هزینه می‌شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیقات بازاریابی کسب وکارهای نو پا وعناصر برون سازمانی موثر بر تحقیقات بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد