وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

دانلود پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 64827 تومان

بخشی از متن:

توضیحات :

روایی:  دارد

پایایی:  دارد

نمره گذاری وتفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل : ورد وقابل ویرایش می باشد

 7صفحه

از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله "ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان"

می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب

سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :

1-زمینه: طراحی و مکان سایت،2- محتوا: متن، تصویر،صدا و ویدئو، 3-تجارت: توانایی سایت در

انجام تبادالت تجاری،4- جامعه: توانایی سایت در برقراری ارتباط کاربر- کاربر، 5-اتصال: میزان

ارتباط سایت با سایر سایت ها،6- سفارشی سازی: توانایی سایت در ارائه خدمات به کاربران

گوناگون و یا امکان ایجاد تغییر در سایت توسط خود کاربر،7- ارتباطات: میزان توانایی سایت در

برقراری ارتباط سایت- کاربر یا ارتباطات دو طرفه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد