بخشی از متن:
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 38 اسلاید
قابلیت ویرایش: دارد
تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید.
قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده:
بیشتر برندها برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود و انتقال مفاهیم و ترویج و معرفی علت وجودی خود، از یک یا دو حس که رایج تر است استفاده می کنند...
تاثیر رنگ بر خرید مشتری
ایجاد انواع مختلف تجربیات مصرفی برای مشتریان که عبارتند از:
.1تجربیات احساسی FEEL
.2تجربیات احساسی (از طریق حواس 5 گانه) SENSE
.3تجربیات شناختی خلاقانه THINK
.4تجربیات فیزیکی و رفتاری ACT
.5تجربیات هویت اجتماعی ناشی از ارتباط با یک گروه مرجع و یا فرهنگ RELATE
بازاریابی حسی، شناسایی و تأمین نیازها و علایق مشتری به روشی سودآور است که:
.1مصر ف کنندگان را از طریق ارتباطات دو جانبه و زنده با خاطره ای مثبت و به یاد ماندنی درگیر می کند.
.2شخصیت برند را ملموس و به زندگی روزمرّه در می آورد.
.3برای مشتریانِ هدف، ارزش افزوده ایجاد می کند.
بازاریابان و طراحان محصول، با بهره گیری از این واقعیات به ارائه و بسته بندی کالاها روی آوردند.
تاثیر رنگ بر خرید مشتری