وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

تحقیق در مورد توسعه کسب و کار نوپا

دانلود تحقیق در مورد توسعه کسب و کار نوپا

 تحقیق در مورد توسعه کسب و کار نوپا
تحقیق در مورد توسعه کسب و کار نوپا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 47200 تومان

بخشی از متن:

مقدمه

در ادبیات کسب و کار نوپا نوآوری، بکارگیری ایده‌های نوین ناشی از خلاقیت محسوب می‌گردد. در واقع پیاده سازی ایده ناشی از خلاقیت که به صورت یک محصول یا خدمت تازه ارائه شده، تحت عنوان «نوآوری» شناخته می‌شود.  در این میان اختراع نیز به معنای «پدید آوردن محصول جدید» است، حال آنکه نوآوری به مفهومی فراتر اشاره داشته و علاوه بر «معرفی محصولی تازه» حیطه‌های خدمات، سازماندهی، فرآیندهای سازمانی، ساختار هزینه، تأمین مالی  و ... را نیز در برگرفته و با ابداع مکانیزم‌های جدید، نهایتاً منجر به عرضه می‌گردد. بدین ترتیب نوآوری مفهوم تجاری‌ سازی را نیز در خود دارد....

 

فرمت: word

تعداد صفحات:42

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق در مورد توسعه کسب و کار نوپا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد