وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران
تحقیق در مورد بازاریابی در ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 55
قیمت: 21500 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بازاریابی در ایران
‏-----------------------------------------------------
2
‏مقدمه
‏کشور ایران‌ با تنوع‌ وسیع‌ آب‌ و هوایی‌ در پاره‌ای‌ از مناطق‌ آن‌ در زمینه‌ تولید برخی‌ از محصولات‌ کشاورز‏ی ‏نظیر پسته‌، خرما، کشمش‌، بادام‌، گردو،‏ ‏زعفران‌ و زیره‌ و زرشک‌ از مزیت‌ نسبی‌ قابل‌ توجهی‌ برخوردار است‏ ‏‌‏، ‏لذا جهت‌ اتخاذ سیاست‌های‌ مطلوب‌ در زمینه‌ بهبود نظام‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ و توسعه‌ صادرات‌ آنها نیاز به‏ ‏‌مطالعات‌ اقتصادی‌ به‌ صورت‌ علمی‌ حائز اهمیت‌ می‌باشد‏ (ترکمانی‏،‏ 1378)‏ ‏.ایران‌ به‌ عنوان‌ بزرگترین‌ تولید کننده‌ زیره‌ و زرشک‌ دنیا هنوز در بازار جهانی‌ جایگاه‌ مشخص‌ و روشنی‏ ‏ندارد و‏ ‏مجبور است‌ ب‏ه ‏دلایل‏ی‏‌ از جمله‌ تبلیغات‌ منفی‌ رقبا محصول‌ خود را به‌ کمتر از نصف‌ قیمت‌ جهانی‌ به‌فروش‌ رساند‏ ‏لذا در‏ ‏این‌ مطالعه‌ وضعیت‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ این‌ محصولات‌ به‌ صورت‌ مطالعه‏‌‏ای‏‌ موردی‌ در مناطق‌‏ ‏عمده‌ کشت‌ استان‌ خراسان‌ مورد بررسی‌ قرار گرفته‌ است‌.‏از جمله اهداف این مطالعه‏:‏ بررسی‌ و شناخت‌ عملیات‌ بازاررسانی‌ زیره‌ و زرشک‌‏، ‏تع‏ی‏ین‌ مسیر، حاشیه‌، ‏سود، ‏کارایی‌ و ضریب‏‌ هزینه‌ بازاریابی‌ زیره‌ و زرش‏ک،‏ برآورد هزینه‌ خدمات‌ بازاریابی‌ و‏ بررسی عوامل موث‏ر بر حاشیه بازاریابی زیره و زرش‏ک‏ و‏ ارائه‌ راهکارهای‌ مناسب‌ جهت‌ بهبود ‏وضعیت‌ بازاریابی‌ زیره‌ و زرشک‌‏ می باشد. ‏با توجه‏ ‏‌به‌ فقدان‌ انتشار مطالعات‌ اقتصادی‌ جامع‌ در زمینه‌ های‌ فوق‌‏،‏ در مورد زیره‌ سبز و زرشک‌ ایران‌ ضرورت‌ و‏ ‏اهمیت‌ این‌ تحقیق‌ را نیز ایجاب‌ می‌نماید.‏ ‏در این تحقیق جامعه آماری مورد مطالعه زیره کاران و زرشک کاران استان خراسان می‏‌‏باشد. برای انجام تحقیق شهرستان‏‌‏های سبزوار، اسفراین، تربت‏‌‏حیدریه قائنات و بیرجند انتخاب و جمعا 100 پرسشنامه تولید کننده زیره و زرشک، 25 پرسشنامه عمده فروش و 50 پرسشنامه خرده فروش تکمیل گردیده است. انتخاب کشاورزان با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای صورت گرفت

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد