وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

تحقیق در مورد تعریف کسب و کار 36 ص

دانلود تحقیق در مورد تعریف کسب و کار 36 ص

تحقیق در مورد تعریف کسب و کار 36 ص
تحقیق در مورد تعریف کسب و کار 36 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 72
قیمت: 26500 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏کار‏........................‏..................................................‏.........‏............. &‏ 1
‏تعریف کسب و کار
‏مقدمه :
‏نویسندگان‏ ‏مختلف،‏ ‏تعاریف‏ ‏متفاوتی‏ ‏از‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏دارند‏. ‏در‏ ‏واژه‏ ‏نامه‏‌‏ی‏ ‏آکسفورد‏[1]‏،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏به‏ ‏معنی‏ ‏خرید‏ ‏و‏ ‏فروش‏ ‏و‏ ‏تجارت‏ ‏آمده‏ ‏است‏. ‏در‏ ‏واژه‏ ‏نامه‏‌‏ی‏ ‏لانگ‏ ‏من‏[2]‏،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏به‏ ‏فعالیت‏ ‏پول‏ ‏در‏ ‏آوردن‏ ‏و‏ ‏تجارتی‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏آن‏ ‏پول‏ ‏حاصل‏ ‏شود،‏ ‏گفته‏ ‏می‏‌‏شود‏.
‏به‏ ‏زبان‏ ‏ساده،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏عبارت‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏حالتی‏ ‏از‏ ‏مشغولیت‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏طور‏ ‏عام،‏ ‏شامل‏ ‏فعالیت‏‌‏هایی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏تولید‏ ‏و‏ ‏خرید‏ ‏کالاها‏ ‏و‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏هدف‏ ‏فروش‏ ‏آنها‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏کسب‏ ‏سود،‏ ‏در‏ ‏بر‏ ‏می‏‌‏گیرد‏.
‏1. ‏بر‏ ‏طبق‏ ‏نظر‏ (‏ارویک‏ ‏و‏ ‏هانت‏)[3] ‏و‏ ‏کاری‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏خدمات‏ ‏یا‏ ‏کارهایی‏ ‏که‏ ‏دیگر‏ ‏افراد‏ ‏جامعه‏ ‏به‏ ‏آن‏ ‏نیاز‏ ‏دارند‏ ‏و‏ ‏مایل‏ ‏به‏ ‏خرید‏ ‏آن‏ ‏هستند‏ ‏و‏ ‏توان‏ ‏پرداخت‏ ‏بهای‏ ‏آن‏ ‏را‏ ‏دارند،‏ ‏تولید،‏ ‏توزیع‏ ‏و‏ ‏عرضه‏ ‏می‏ ‏شود‏. ‏،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏عبارت‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏هر‏ ‏نوع‏ ‏کسب
‏2. (‏پترسن‏ ‏و‏ ‏پلومن‏)[4] ‏بر‏ ‏این‏ ‏باورند‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏تبادلی‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏خرید‏ ‏و‏ ‏فروش‏ ‏صورت‏ ‏گیرد،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏نیست،‏ ‏بلکه‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار،‏ ‏هر‏ ‏نوع‏ ‏تبادل‏ ‏تکراری‏ ‏و‏ ‏تجدید‏ ‏شونده‏ ‏ی‏ ‏خرید‏ ‏و‏ ‏فروش‏ ‏است‏.
‏3. ‏پروفسور‏ (‏اون‏)[5] ‏،‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏را‏ ‏یک‏ ‏نوع‏ ‏کاسبی‏ ‏می‏ ‏داند‏ ‏که‏ ‏طی‏ ‏آن‏ ‏کالاها‏ ‏یا‏ ‏خدمات‏ ‏برای‏ ‏فروش‏ ‏در‏ ‏بازار‏ ‏تولید‏ ‏و‏ ‏توزیع‏ ‏می‏ ‏شوند‏.
‏بنابراین‏ ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏تعاریف‏ ‏یاد‏ ‏شده‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏دریافت‏ ‏که‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏با‏ ‏خرید‏ ‏و‏ ‏فروش‏ ‏کالاها،‏ ‏تولید‏ ‏کالاها‏ ‏یا‏ ‏عرضه‏ ‏ی‏ ‏خدمات،‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آوردن‏ ‏سود،‏ ‏سر‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏دارد‏. ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏تعاریف‏ ‏یاد‏ ‏شده،‏ ‏ویژگیهای‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار،‏ ‏عبارتند‏ ‏از‏:
‏1. ‏فروش‏ ‏یا‏ ‏انتقال‏ ‏کالاها‏ ‏و‏ ‏خدمات‏ ‏برای‏ ‏کسب‏ ‏ارزش
‏2. ‏معامله‏ ‏ی‏ ‏کالاها‏ ‏و‏ ‏خدمات

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق در مورد تعریف کسب و کار 36 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد