وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

تحقیق در مورد بازاریابی مناسب با APH 25ص

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی مناسب با APH 25ص

تحقیق در مورد بازاریابی مناسب با APH 25ص
تحقیق در مورد بازاریابی مناسب با APH 25ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 34
قیمت: 21500 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

92
‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد
91
‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده از‏...
‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان
‏سال هفدهم‏،‏شماره1 (بهار 1384)
‏انتخ‏اب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP
‏با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
‏( ‏مطالعه موردی : شرکت کاشی مرجان‏)
‏چکیده
‏ ‏در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و ... جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترف‏یع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام‏ که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.‏ چرا‏ ‏که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد‏،‏ مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مس‏أ‏له از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)‏ استفاده شده است.‏ پس از شناسایی معیارهای مؤثر بر انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی کشور به کمک پرسشنامه ، با استفاده از مقایسه های زوج‏ی‏ و تحلیل آن به کمک نرم افزار Expert Choice‏ (انتخاب خبره) وزن نهایی هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی شناسایی گردید، و در نهایت یک مدل انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی پیشنهاد شده است. در بین اجزای آمیخته بازاریابی ، زیبایی و طرح ظاهری کالا و تنوع تولیدات، فروش اقساطی و ‏ارایه تخفیف به نمایندگی ها، مناسب‏ بودن کالاهای مورد نظر خریداران و تحویل آنها در موعد مقرر و تبلیغ بین ‏ ‏کاشی کاران و انبوه سازان و تبل‏ی‏غ در مجلات تخصصی ‏(بترتیب متناظر با محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) از بالاترین اولویتها برخوردار می باشد.
‏واژه های کلیدی‏ :‏آمیخته‏ بازاریابی - ‏تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی‏ (AHP). Analytical Hierarchy Process
Faculty of Admin. Sciences & Econ. Journal

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق در مورد بازاریابی مناسب با APH 25ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد