وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پاورپوئینتبازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران

دانلود پاورپوئینتبازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران

پاورپوئینت
پاورپوئینت"بازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 2691
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
صنعت گردشگری امروزه یکی از ارکان اصلی تجارت جهانی محسوب شده و فعالیت های مربوط به آن یکی از اشتغال آفرین ترین صنایع دنیا به حساب می آید، از این رو بسیاری از کشورها در رقابتی نزدیک و فشرده، در پی افزایش بیش از پیش منافع و عواید حاصل از آن هستند تا از این رهگذر برای ملتهایشان تنوع درآمد و اشتغال ایجاد کنند. ایران نیز با منابع غنی جذب گردشگر( بعنوان یکی از 5 کشور برتر در زمینه میراث فرهنگی و تنوع طبیعی) میتواند در این رقابت جهانی فعالانه شرکت نموده واز این منبع سرشارسهمی شایسته و درخور داشته باشد.
گردشگری یکی از پدیده های جهانی است که به خوبی ترکیب امور اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را نشان می دهد. لذا امروزه به منظور تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی ودرآمدهای ارزی و هم چنین ایجاد فرصتهای شغلی جدید در کشور، توسعه صنعت گردشگری از اهمیت فراوانی برخوردار است، و درواقع برنامه ریزی گردشگری یک ضرورت است، تا با توجه به حساسیت های موجود و ظرفیت جامعه و نیازهای گردشگران بتوان ازقابلیت های این صنعت درجهت پیشرفت و توسعه جامعه استفاده کرد. شدت رقابت، بسیاری از صنایع و به ویژه صـنعت گردشـگری را نـاگزیر بـه پـذیرش پـارادایم جدیـد بازاریابی، یعنی بازاریابی رابطه مند نموده اسـت. در ایـن محـیط مـتلاطم، صـنایع گردشـگری مجبورنـد شیوه ی واکنش خود به بازار را تغییر دهند؛ لذا دور از انتظار نخواهد بود که هنگـام اجـرای برنامـه هـای بازاریابی رابطهمند، موانع متعددی بر سر راه اجرای آن قرار گیرد. امروزه شـرکت هـایی بـا عملکرد برتر در صنایع مختلف، در حـال حرکـت بـه سـمت حفـظ مشـتریان و جلـب وفاداری آنها هستنند؛ زیرا اغلب بازارها در مرحله ی بلوغ خود قرار دارنـد و رقابـت در حال افزایش و هزینه های جذب مشتریان جدید نیز به شدت افزایش یافته است.
درارتباط با گردشگری کشورمان بایستی این نکته را یاد آور شد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و درادامه روند 8سال جنگ تحمیلی که موجب ازبین رفتن زیر ساخت های گردشگری کشورشدو به دنبال آن عدم امنیت گردشگران و شیطنت کشورهای سلطه گر موجب عدم اقبال گردشگران نسبت به حضوردر کشورمان تاسال1368 گردید.و بعد از آن نیز علیرغم تدوین برنامه های 5 ساله هنوز هم آمار دقیق و برنامه ریزی بلند مدتی برای گردشگری کشورمان از منظربازاریابی گردشگری انجام نشده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوئینتبازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد