بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 7 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
بسمه تعالی
پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک
...
- سواالت جمعیت شناختی :
سن : سابقه کار : جنسیت)زن یا مرد ( پست فعلی در بانک
میزان سواد :
فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری و باالتر
1-بخش اول پرسش نامه :
از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله "ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان"
می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب
سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :
1-زمینه: طراحی و مکان سایت،2- محتوا: متن، تصویر،صدا و ویدئو، 3-تجارت: توانایی سایت در
انجام تبادالت تجاری،4- جامعه: توانایی سایت در برقراری ارتباط کاربر- کاربر، 5-اتصال: میزان
ارتباط سایت با سایر سایت ها،6- سفارشی سازی: توانایی سایت در ارائه خدمات به کاربران
گوناگون و یا امکان ایجاد تغییر در سایت توسط خود کاربر،7- ارتباطات: میزان توانایی سایت در
برقراری ارتباط سایت- کاربر یا ارتباطات دو طرفه
تعیین درجه اهمیت و اولویت بندی این 7 پارامتر، از مهمترین نیازهای هر سازمانی )و از جمله بانکها( است که
استراتژی رشد بازاریابی الکترونیکی را برگزیده اند. لذا خواهشمند طبق روش شرح داده شده فوق)جدول 1( این 7
عامل را بصورت زوجی در جدول زیر با هم مقایسه نموده خانه مربوطه را ضربدر بزنید :
جدول )3( تعیین درجه اهمیت عوامل هفت-سی در سیستم بازاریابی الکترونیکی بانک ....
گزینه
1
2
3
4
5
6
7
8
9
زمینه - محتوا
زمینه – تجار ت
زمینه - جامعه
زمینه - اتصال