وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان

دانلود پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان
پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 86
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏امروزه، تشدید رقابت در حوزه های تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا مشاهده می گردد. افزایش رقابت در حوزه ی خدمات، در صنایعی چون هتلداری، بانکداری، بیمه و ... کاملاً مشهود می باشد و این عامل حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آنها را در این فضا روز به روز مشکل تر می کند‏ ‏. بنابراین تامین کیفیت خدمات چالش اصلی و آتی شرکت های فعال در این حوزه خواهد بود. با این وجود تامین رضایت مشتری به ویژه در حوزه ی خدمات درگرو ارائه ی خدمات با کیفیت است.بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران شامل کرونین و بردی_ Cronin Brady
‏(2000)، فول‏رتون_ Fullerton
‏(2003) و ... در سازمان های خدماتی، کیفیت خدمات از جمله مهم ترین‏ ‏عامل موثر در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان می باشد‏ .‏ بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، ‏مؤ‏سسات مجبور شده اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت،‏ ‏دیدی بلند مدت را در پیش گیرند.‏ ‏شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی‏ ‏بازاریابی رابطه ‏ای‏ نموده است‏. در این پژوهش به بررسی ارتباط بازاریابی رابطه‏ ‏ای و وفاداری مشتریان هتل های منتخب شهر اصفهان پرداخته شده است.
‏در این فصل به شرح و بیان مسألة پژوهش، ضرورت و کاربردهای پژوهش، اهداف و فرضیه‏ ‏های پژوهش، روش تحقیق، قلمرو مکانی و زمانی و تعاریف نظری و عملیاتی واژه‏ ‏های پژوهش پرداخته شده است‏.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد