وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

دانلود پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 58
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏در ‏سال‏ ‏های ‏اخیر ‏تحقیق های ‏صورت ‏گرفته ‏بر ‏روی ‏شناخت ‏عواملی ‏که ‏در ‏زمینه ‏رضایت ‏مشتریان ‏و ‏وفاداری ‏آنها موثر ‏باشد ‏گسترش ‏یافته ‏است ‏در ‏اغلب ‏موارد ‏وفاداری ‏مشتریان ‏برای ‏موفقیت ‏سازمان ‏حیاتی ‏است ‏چرا ‏که ‏معمولاً جذب ‏مشتریان ‏جدید ‏گران ‏تر ‏از ‏حفظ ‏مشتریان ‏موجود ‏می ‏باشد ‏و ‏در ‏اکثر ‏تحقیقات ‏صورت ‏گرفته ‏بوسیله ‏بسیاری از ‏نویسندگان ‏پیشنهاد ‏شده ‏است ‏تا ‏مشتریان ‏وفادار ‏به ‏عنوان ‏یک ‏دارایی ‏رقابتی ‏حفظ ‏شوند ‏و ‏یکی ‏از ‏راهکارهای تقویت ‏این ‏امر ‏از ‏طریق ‏ایجاد ‏یک ‏رابطه ‏همکاری ‏صمیمانه، ‏مناسب ‏و ‏قوی ‏بین ‏فروشندگان ‏و ‏خریداران ‏می‏ ‏باشد(صادقی ‏،1382)
‏امروزه با توسعه مفهوم بازاریابی سازمان های تجاری از جمله بانک ها به این مطلب پی برده‏ ‏اند که برای رسیدن به اهداف خود باید رضایت مشتریان را جلب نمایند. باید پذیرفت که بازارها محدودند و مشتری کمیاب. در دوره حاظر سازمان‏ ‏هایی خواهان موفقیت می باشند، در جستجوی راه‏ ‏ها و روش‏ ‏هایی هستند تا بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود درآورند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مشتری گرایی است. در این راستا بسیاری از سازمان‏ ‏ها تنها به تئوری پردازی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته‏ ‏اند(حسن زاده، 1384). بعضی از بانک‏ ‏ها در پی آن هستند تا با شناسایی نیاز مشتری، ارائه خدمات مختلف به بازار، در این صحنه رقابت از دیگران پیشی بگیرند. اما کسانی در صحنه رقابت در آینده موفق خواهند بود که بتوانند سریع تر از دیگران به نیازها و خواسته های مردم توجه کنند و به مردم پاسخ دهند. به عبارت دیگر در یک بازار رقابتی بین بانک‏ ‏ها کسانی موفق خواهند شد که برای ارائه خدمات به مشتریان برنامه‏ ‏های خاص بازاریابی در جهت جلب رضایت مشتری داشته باشد. امروزه سازمان‏ ‏هایی که خواهان موفقیت می‏ ‏باشند در جستجوی راه‏ ‏ها و روش‏ ‏هایی هستند تا بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود در آورند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مشتری گرایی است از اینرو بانک

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد