وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

دانلود پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران
پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 88
قیمت: 24372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه
‏امروزه سازمانها برای اینکه در محیط به شدت رقابتی به حیات اقتصادی خود ادامه دهند به ابزارهای جدیدی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری نیاز دارند، ازجمله این ابزارها هوش یا هوشمندی بازاریابی - Marketing Intelligence‏
‏است که در سطح جهان و در بین شرکتها به سرعت رو به رشد و گسترش بوده و در حال تبدیل شدن به معیاری است که بتواند مدیران شرکتها و سازمانها را در اخذ تصمیمات هوشمندانه یاری دهد. بازاریابی هوشمندانه یک فرآیند است که محصول آن اطلاعات ارزیابی شده است ، مهمترین وظیفه آن پشتیبانی از فرآیندهای تصمیم گیری است که معمولا توسط مدیران اجرایی انجام می شود. ضرورت وجود هوشمندی در کاهش عدم اطمینان و خطر پذیری در تصمیم گیری امری بدیهی است، هدف اصلی از انجام تجزیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی شناخت بهتر بازار و رقبا و در نتیجه دستیابی به نتایج بهتر در کسب و کار است . (درگی ‏،‏ 1389 ‏:‏ 149)
‏ عواملی که در این تحقیق به آن پرداخته شده است عوامل سازمانی می باشد . نقش و تاثیرعواملی از قبیل اهداف ، ساختار و فرهنگ سازمانی و همچنین سبک مدیریت و منابع سازمان بر هوش بازاریابی در بانک ملی ایران مورد مطالعه قرار گرفته است.
‏بانک ها به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور در طول سالهای اخیر با توجه به رقابتی شدن بازار خدمات بانکی و پیدایش بانکهای خصوصی یکی پس از دیگری و حضور بانکهای ‏خارجی در آینده نزدیک و ضرورت ادامه بقا در آن زمان در صدد اثربخش نمودن فعالیتهای بازاریابی خود برآمده اند. اثربخش تر نمودن فعالیتهای بازاریابی میتواند بیشترین تاثیررا برموفقیت بانک ها داشته باشد. وبرای تحقق چنین هدفی توجه بیش از پیش به مقوله بازاریابی و هوشمندی بازاریابی ضرورتی دو چندان پیدا می کند.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد