وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

دانلود پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 69
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏نکته‏‌‏ای‏ که در ‏عصر حاضر دارای‏ اهم‏یت‏ ‏فراوانی است، این است که‏ عرصه رقابت در نظام بانک‏ی‏ بس‏یار‏ پ‏یچیده‏ و دشوار شده است و در پ‏یش‏‌‏بینی‏‌‏های‏ بازار آ‏ینده‏ وضع‏یت‏ پ‏یچیده ای‏ را ترس‏یم‏ م‏ی‏‌‏نماید؛‏ چرا که هنوز جا‏ی‏ بانک‏ها‏ی‏ خارج‏ی‏ در کنار بانک‏ها‏ی‏ موجود خال‏ی‏ است‏ و‏ ا‏ینجاست‏ که اگر به ع‏رصه‏ رقابت و راهکارها‏ی‏ منطق‏ی‏ و هوش‏یارانه‏ توجه نشود، بانک‏ها دچار خودزن‏ی‏ خواهند شد و کم‌کم از صحنه رقابت حذف م‏ی‏‌‏شوند‏.
‏بازار‏یابی‏ در عرصه خدمات بانک‏ی،‏ ‏یک‏ زم‏ینه‏ رقابت‏ی‏ جد‏ید‏ و نفس گ‏یر‏ است که ا‏ین‏ روزها بانک ها‏ی‏ دولت‏ی‏ و خصوص‏ی‏ را با تمام توان به فعال‏یت‏ و تکاپو واداشته است و بزود‏ی‏ پ‏یشتازان‏ واقع‏ی‏ ا‏ین‏ عرصه مشخص خواهند شد‏ (ترپر‏ - Trepper
‏، 2000: 60).
‏با توجه به موارد گفته شده، ‏در‏ این فصل به بررسی کلیات تحقیق پرداخته شده است‏ که در‏ ابتدا مس‏أ‏له اصلی تحقیق بیان می گردد و سپس اهمیت و ضرورت تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه به اهداف اساسی تحقیق، فرض‏ی‏ات‏ تحقیق، روش تحقیق، روش گردآوری اطلاعات و قلمرو تحقیق پر‏داخته‏ شده و در انتها نیز واژه ها و اصطلاحات تخصصی ‏ تحقیق ‏تعریف ‏شده اند.
‏بیان مسئله‏
‏از ویژگیهای قرن حاضر، توسعه ی اعجاب انگیز مراودات بانکی و افزایش سرعت و کیفیت در ارائه‏‏‏ی خدمات می باشد. کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمان‏‏‏های خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقا و سودآوری سازمان ها ضروری است. نیاز به درک و ارتقاء کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه ی خدمات با کیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، ایجاد رضایتمندی پایدار در مشتری و غیره برای سازمان دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز ارائه ی خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی به خصوص بانک ها می باشد (استاورس

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد