وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران مطالعه موردی مشهد

دانلود پروپوزال تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران مطالعه موردی مشهد

پروپوزال تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران مطالعه موردی  مشهد
پروپوزال تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران مطالعه موردی مشهد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 59
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 41 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏در ‏سیاستگذاری ‏های ‏اقتصادی ‏ایران ‏به ‏دنبال ‏رهایی ‏از‏ ‏وابستگی ‏بالا ‏به ‏صادرات ‏نفت ‏که ‏همواره ‏دارای ‏نوسان‏ ‏زیادی ‏نیز ‏بوده ‏است ‏سعی ‏شده ‏است ‏تا ‏با ‏گسترش ‏صادرات‏ ‏غیرنفتی ‏و ‏بویژه ‏صادرات ‏محصولات ‏کشاورزی ‏به ‏مقابله ‏با‏ ‏این ‏شرایط ‏پرنوسان ‏پرداخته ‏شود. ‏این ‏در ‏حالی ‏است ‏که‏ ‏شرایط ‏متنوع ‏و ‏مناسب ‏اقلیمی ‏ایران ‏موجب ‏شده ‏است ‏تا‏ ‏ایران ‏در ‏تولید ‏برخی ‏از ‏محصولات ‏کشاورزی ‏از ‏مزیت ‏نسبی‏ ‏برخوردار ‏باشد.
‏همچنین ‏کاهش ‏درآمدهای ‏حاصل ‏از ‏صدور ‏نفت ‏و ‏نوسانات‏ ‏شدید ‏قیمت ‏آن ‏طی ‏سال ‏های ‏اخیر ‏و ‏مهمتر ‏از ‏همه ‏پایان‏ ‏پذیر ‏بودن ‏منابع ‏نفت ‏موجب ‏می ‏شود ‏که ‏زنگ ‏خطر ‏را ‏برای ‏سیاستگذاران ‏و ‏برنامه ‏ریزان ‏اقتصادی ‏به ‏صدا ‏درآورده‏ و ‏ما ‏را ‏به ‏این ‏باور‏می ‏رساند ‏که ‏توسعه ‏صادرات ‏غیر ‏نفتی ‏و‏ ‏رهایی ‏یافتن ‏از ‏اقتصاد ‏تک ‏محصول ‏متکی ‏به ‏درآمدهای‏ ‏نفت، ‏ضرورتی ‏اجتناب ‏ناپذیر ‏است)‏اکبری ‏وکری‏می هسینجه ، 1379 ).
‏بحران ‏های ‏اقتصادی ‏سالهای ‏اخیر، ‏حداکثر ‏کاهش ‏قیمت ‏نفت‏ ‏و ‏در ‏پی ‏آن، ‏کاهش ‏درآمدهای ‏ارزی، ‏امکان ‏پیشبرد ‏برنامه‏ ‏های ‏توسعه ‏اقتصادی ‏کشورها ‏را ‏با ‏اتکا ‏به ‏درآمدهای‏ نفتی مورد ‏تردید ‏جدی ‏قرارداده ‏است)‏خداوردیزاده،‏1379).
‏امروزه ‏توسعه ‏صادرات ‏غیر ‏نفتی ‏یک ‏ضرورت ‏است ‏زیرا‏ ‏درآمدهای ‏ارزی ‏را ‏افزایش ‏می ‏دهد ‏و ‏در ‏نتیجه ‏اجرای‏ ‏برنامه ‏توسعه ‏اقتصادی ‏که ‏متضمن ‏هزینه ‏های ‏ارزی ‏است ‏را‏ ‏ممکن ‏می ‏سازد ‏ولی ‏در ‏ایران ‏معمولاً ‏زمانی ‏به ‏رشد ‏و‏ ‏توسعه ‏صادرات ‏غیر ‏نفتی ‏توجه

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران مطالعه موردی مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد