وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام

دانلود پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام

پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام
پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 20
قیمت: 45828 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پیشرفت های پرشتاب در محیط‏‌‏های سازمانی از مهم‏‌‏ترین ویژگی‏‌‏های عصر معاصر می‏‌‏باشد، لذا مدیران با این چالش روبرو هستند که چگونه با آنها مواجه شوند تا بیشترین سود و منفعت را ببرند، زیرا سازمان‏‌‏هایی که سبک ثابت مدیریتی را انتخاب کرده و تلاش نمی‏‌‏کنند تا متناسب با تغییرات محیط پیش روند، موفق نخواهند بود (فروزنده دهکردی،1394). هیئت های دینی و مذهبی‏ ‏که وظیفه حمایت و تبلیغ فرهنگ اسلامی را در بین مردم دارند، نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پیچیده بودن و وقوع تغییرات سریع محیطی کارشناسان این بخش را ناگزیر به پیش‏‌‏بینی روند تغییرات و تمرکز بیشتر بر آینده کرده است. به همین منظور ‏یکی از عوامل کلیدی که‏ در‏ سازمان‌های هوشمند قرن بیست و یکم‏ بوجود آمده و آنها‏ را‏ از‏ هم متمایز می ‏سازد،‏ داشتن برنامه بلند مدت استراتژیک‏ است‏ (دیوید،1394).
‏ برنامه‏ ‏ریزی استراتژیک عبارت است از الگو یا طرحی که هدف‏ ‏ها، سیاست‏ ‏ها و زنجیره‏ ‏های عملیاتی یک سازمان را در قالب یک کل به هم پیوسته با یکدیگر ترکیب می‏ ‏کند (فرد،1393)‏، ‏در سطوح بالای سازمان شکل می‏ ‏گیرد و نیاز به تخصیص میزان وسیعی از منابع دارد، تمرکز آن بر مقابله سازمان با محیط خارجی و دارای نگرش چند بعدی است (دیوید،1394).
‏برنامه‏‌‏ریزی استراتژیک بخش مهمی از مدیریت استراتژیک است و چارچوبی برای مدیریت استراتژیک محسوب می‏ ‏شود (فرد،1393)، در مکتب موقعیت‏ ‏یابی راهبردی، سازمان‏ ‏ها به پایش محیط بیرونی و محیط درونی خود در قیاس با رقبا با رویکرد تحلیلی می‏ ‏پردازند که این پایش پیش نیاز تدوین راهبردهای سازمان است. برنامه‏‌‏ریزی راهبردی رسیدن از وضعیت موجود (مأموریت سازمان)، به وضعیت مطلوب را که به چشم انداز سازمان اشاره دارد، تشریح

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد