بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1) بازاریابی ........................................................................................................................................................................................
2-2) فرآیند بازاریابی ...........................................................................................................................................................................
مرحله اول : درک بازار و نیازهای مشتری ...............................................................................................................................
نیازها، خواسته ها، تقاضا ها ................................................................................................................................................
پیشنهادهای بازاریابی ..........................................................................................................................................................
ارزش و رضایت ......................................................................................................................................................................
تبادل و ارتباط .........................................................................................................................................................................
بازار ............................................................................................................................................................................................
مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری ....................................................................................................
انتخاب مشتری برای خدمتگذاری ......................................................................................................................................
انتخاب طرح ارزش ...............................................................................................................................................................
مرحله سوم: ایجاد یک استراتژی بازاریابی ..............................................................................................................................
مرحله چهارم: ایجاد رابطه سودمند با مشتری .......................................................................................................................
مرحله پنجم: کسب ارزش از مشتریان ....................................................................................................................................
2-3) بازاریابی کل نگر ........................................................................................................................................................................
2-4) بازاریابی داخلی ..........................................................................................................................................................................
2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی .................................................................................................................................
2-6) ضرورت بازاریابی داخلی ............................................................................................................................................................
2-7) عناصر بازاریابی داخلی ...............................................................................................................................................................
2-8) مدل های بازاریابی درونی ..........................................................................................................................................................
2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ ..........................................................................................................................
2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی .................................................................................................................................
بازاریابی درونی نوع اول .......................................................................................................................................................
بازاریابی درونی نوع دوم ........................................................................................................................................................
بازاریابی درونی نوع سوم .......................................................................................................................................................
بازاریابی درونی نوع چهارم ..................................................................................................................................................
2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری ....................................................................................................................................................
2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس .........................................................................................................................................
2-8-5) مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق ..................................................................................................................................
2-9) بازاریابی درونی و مزیت رقابتی ...............................................................................................................................................
مقدمه: