وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 142
قیمت: 24372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1) بازاریابی ........................................................................................................................................................................................
‏2-2) فرآیند بازاریابی ...........................................................................................................................................................................
‏مرحله اول : درک ‏بازار ‏و ‏نیازهای ‏مشتری‏ ...............................................................................................................................
‏نیازها، ‏خواسته ‏ها، ‏تقاضا ‏ها‏ ‏ .‏...............................................................................................................................................
‏پیشنهادهای ‏بازاریابی‏ ‏ ‏..........................................................................................................................................................
‏ارزش ‏و ‏رضایت‏ ‏ .‏.....................................................................................................................................................................
‏تبادل ‏و ‏ارتباط‏ ....................‏...‏......................................................................................................‏.‏...........................................
‏ب‏ازار‏ ...............................................................................................................‏...‏...................................‏.‏......................................
‏مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری ....................................................................................................
‏انتخاب مشتری برای خدمتگذاری ....................................................................‏....‏..............................................................
‏انتخاب طرح ارزش .....................................................................................................‏...‏.......................................................
‏مرحله سوم: ایجاد یک استراتژی بازاریابی ..............................................................................................................................
‏مرحله چهارم: ‏ایجاد ‏رابطه ‏سودمند ‏با ‏مشتری‏ .......................................................................................................................
‏مرحله پنجم: کسب ‏ارزش ‏از ‏مشتریان ....................................................................................................................................
‏2-3) بازاریابی ‏کل ‏نگر ........................................................................................................................................................................
‏2-4) بازاریابی داخلی‏ ..........................................................................................................................................................................
‏2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی‏ ...‏....................................................................‏..........................................................
‏2-6) ‏ضرورت بازاریابی ‏داخلی‏ .‏...........................................................................................................................................................
‏2-7) ‏عناصر ‏بازاریابی داخلی‏ ......‏............‏....‏.........................................................................................................................................
‏2-8) مدل‏ های بازاریابی درونی‏ .‏.................................................‏...................................................‏....................‏.‏................................
‏2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ‏ ............................‏........................................................................................‏......
‏2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی‏ ............................................‏...........................‏..........................................................
‏بازاریابی درونی نوع اول ................................................................................................................‏....‏...................................
‏بازاریابی درونی نوع دوم ................................................................................................................‏....‏....................................
‏بازاریابی درونی نوع سوم ..................................................................................‏....‏.................................................................
‏بازاریابی درونی نوع چهارم ‏ ‏...........................................................................................................‏.‏......................................
‏2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری ‏....................................................................................................................................................
‏2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس‏ .‏.............................................‏...................................................‏....................‏.‏..............‏.....
‏2-8-5) مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق‏ .‏...................‏.........................................................‏....................‏.‏................................
‏2-9) بازاریابی درونی و مزیت رقابتی‏ ...............................................................................................................................................
‏مقدمه‏:

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد