وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 250
قیمت: 24372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه‏ ....................................................................................................................................................................................... 54
‏مبنای ‏اجتماعی ‏بازاریابی‏: ‏تأمین ‏نیازهای ‏انسانی‏ ...................................................................................................................... 55
‏تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی‏ .......................................................................................................................... 56
‏مفهوم بازاریابی اجتماعی‏ ......................................................................................................................................................... 59
‏تاریخچۀ ‏پیدایش ‏بازاریابی ‏اجتماعی‏ ........................................................................................................................................ 62
‏تعریف بازاریابی اجتماعی‏ ....................................................................................................................................................... 63
‏دیدگاه ‏بازاریابی ‏اجتماعی‏ ........................................................................................................................................................ 65
‏ابعاد ‏بازاریابی ‏اجتماعی‏ ........................................................................................................................................................... 66
‏مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی‏ ‏.............................................................................................................................‏ 67
‏مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی‏ ................................................................................................................................ 68
‏جنبه‏ ‏های بازاریابی ‏اجتماعی ‏در ‏صنعت ‏بانکداری‏ .................................................................................................................... 71
‏آمیخته ‏بازاریابی‏ ....................................................................................................................................................................... 72
‏مقدمه
‏بازاریابی ‏اجتماعی ‏حوزه ‏و ‏قلمرو ‏علم ‏جدیدی ‏است ‏که ‏می ‏کوشد ‏با‏ ‏استفاده ‏از ‏فنون ‏بازاریابی ‏تجاری، ‏اهداف ‏و ‏مقاصد ‏اجتماعی ‏را ‏تحقق ‏بخشد‏. ‏براساس ‏مفهوم ‏بازاریابی ‏اجتماعی، ‏مدیران ‏بازاریابی ‏سازمان ‏ها ‏ناگزیرند ‏در‏ ‏تعیین ‏راهبردها ‏و ‏خط ‏مشی‏ ‏های ‏بازاریابی ‏خود ‏عوامل ‏مهمی ‏نظیر ‏خواسته‏ ‏های‏ ‏مصرف‏ ‏کنندگان ‏و ‏منافع ‏جامعه ‏در ‏کوتاه ‏مدت ‏و ‏بلندمدت ‏را ‏در ‏نظر ‏بگیرند‏. ‏علی‏ ‏رغم ‏این ‏که ‏این ‏حوزه ‏در ‏مق‏ا‏یسه ‏با ‏بازاریابی ‏تجاری ‏بسیار ‏نوپا ‏است، ‏اما‏ ‏نقش ‏و ‏اهمیت ‏آن ‏در ‏توسعه ‏اجتماعی ‏موجب ‏شده ‏است ‏تا ‏شدی‏د‏ا‏ً ‏مورد ‏توجه‏ ‏و ‏اقبال ‏عمومی ‏قرار ‏گیرد‏. ‏بازاریابی ‏اجتماعی ‏در ‏دهه ‏١٩٧٠ ‏به ‏عنوان ‏یک‏ ‏حوزه ‏علمی ‏کامل ‏و ‏مستقل ‏پا ‏به ‏عرصه ‏گیتی ‏نهاد‏ (خورشیدی و مقدمی، 1382).
‏فیلیپ ‏کاتلر ‏و ‏جرالد ‏آلتمن‏ ‏دو ‏تن ‏از ‏اندیشمندان ‏و ‏صاحبنظران ‏مشهور ‏بازاریابی، ‏این ‏حوزه ‏علمی ‏جدید ‏را‏ ‏معرفی ‏کردند‏. ‏آنها ‏عقیده ‏داشتند ‏که ‏مفروضات ‏و ‏مفاهیم ‏بازاریابی ‏تجاری‏ ‏می‏ ‏تواند ‏برای ‏فروش

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد