وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

دانلود پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد
پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 15
قیمت: 51012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 6 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پیشینه:
‏شفیعی (1378) به ‏بررسی ‏خدمات ‏بازاریابی ‏و ‏نیز ‏حاشیه ‏بازار ‏ی ‏ابی ‏محصول ‏پسته ‏در ‏شهرستان ‏رفسنجان پرداخته ‏است . ‏وی ‏نتیجه ‏گرفت ‏که ‏خدمات ‏بازاریابی ‏در ‏حداقل ‏ممکن ‏صورت ‏می ‏گیرد . ‏کارآترین ‏روش فروش ‏براساس ‏نتایج ‏بدست ‏آمده ‏روش ‏خرده ‏فروشی ‏است ‏و ‏نیز ‏خرید ‏به ‏روش ‏حق ‏العمل ‏کاری ‏در ‏تهران بالاترین ‏حاشیه ‏بازاریابی ‏را ‏داشته ‏است . ‏مهمترین ‏عوامل ‏موثر ‏بر ‏انتخاب ‏مسیر ‏بازار ‏شامل ‏مساحت ‏باغ، ‏درآمد جنبی، ‏تجربه ‏و ‏میزان ‏تحصیلات ‏باغدار ‏بوده ‏است . ‏وی ‏پیشنهاد ‏نموده ‏است ‏تا ‏دولت ‏خود ‏به ‏عنوان ‏خریدار ‏وارد بازار ‏شود ‏و ‏تسهیلاتی ‏را ‏برای ‏این ‏منظور ‏اختصاص ‏می ‏دهد.
‏صداقت (1379) بررسی اقتصادی بازاریابی پسته در استان فارس را انجام داد. . این مطالعه به منظور شناسایی مسایل و مشکلات کنونی بازاررسانی پسته و ارایه راهکارهای لازم برای کارا کردن بازار انجام گرفته و آمار و اطلاعات مورد نیاز در آن نیز با به کارگیری روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای و انتخاب 180 پسته کار نمونه و مصاحبه حضوری با آنها گردآوری شده است. همچنین تعدادی از واسطه های بازار نیز مورد مصاحبه قرار گرفتند. نتایج این مطالعه نشان دهنده ضعف نظام بازاریابی پسته در استان و ناکارایی بازار است. باید گفت که ناکارایی در بازار پسته خشک بیشتر از بازار پسته تر بوده و دلیل اساسی آن نبود امکانات فراوری مناسب و ناآگاهی پسته کاران از چگونگی انجام خدمات بازاریابی و نیز وجود نداشتن تشکلهای تعاونی، دولتی و یا خصوصی مناسب بوده است.
‏سالم (1380) بازاریابی ‏پسته ‏در ‏استان ‏یزد ‏را ‏مورد ‏بررسی ‏قرار ‏دادند . ‏نتایج ‏این ‏مطالعه ‏نشان ‏داد ‏که ‏سیستم بازاریابی ‏پسته ‏کارآمد ‏نبوده ‏ا ‏ست. ‏نتایج ‏همچنین ‏نشان ‏داد ‏که ‏خدمات ‏انجام ‏شده ‏روی ‏این ‏محصول ‏به ‏طور عمده ‏توسط ‏تولید ‏کنندگان ‏انجام ‏شده ‏است ‏و ‏کمترین ‏خدمات ‏توسط ‏عمده ‏فروش ‏و ‏خرده ‏فروشان ‏صورت گرفته ‏است.‏
حق شناس (1382) نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ ‏مشتری را مورد بررسی قرار داد. در این پژوهش جهت بررسی موضوع، سه فرضیه مطرح شده است که به منظور بررسی آن ها، از آمارهای کمی صورت های مالی بانک ها و همچنین سه نوع پرسش نامه (مشتریان، کارکنان و مدیران بانک ها) استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش، شامل نه بانک دولتی بود. وی نتیجه گرفت که مدیریت مؤثر بازاریابی، زمانی در بانک اعمال می شود که مدیر با توجه به رسالت و اهداف بانک و پیش بینی تأثیرات محیطی و تجزیه و تحلیل فرصت ها و تهدیدها و داشتن برنامه ریزی مناسب و استفاده از آمیخته بازاریابی بتواند ضمن جذب مشتری های جدید، مشتری های موجود را حفظ نماید.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد