وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند

دانلود پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند

پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 52
حجم فایل: 100
قیمت: 24372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 52 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق برند وبرندسازی،محبوبیت برند،‏ ‏تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
‏فصل دوم: ادبیات تحقیق
‏2-1مقدمه‏ 13
‏2-2 مبانی نظری‏ 14
‏2- 2-1 برند و برند سازی‏ 14
‏2-2-1-1 برند‏ 14
‏2-1-1-2 مدیریت برند‏ 15
‏2-2-1-3 شخصیت برند‏ 16
‏2-2-1-4 روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند‏ 17
‏2-2-1-5 تصویر برند...................................................................................................................18
‏2-2-2 روابط بین برند و مصرف کننده‏ 20
‏2-2-2-1نقش برند در استحکام روابط مصرف کننده و برند‏ 20
‏2-2-2-2 قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده‏ 23
‏2-2-3 محبوبیت‏ برند‏ 28
‏2-2-3-1 وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند‏ 28
‏2-2- 3-2 تبیین نظری مفهوم محبوبیت برند (عشق برند)‏ 29
‏2-2-3-3 عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان‏ 33
‏2-2-4 تبلیغات دهان به دهان در مورد برند‏ 39
‏ 2-3 پیشینه مطالعاتی‏ 41
‏ مطالعات خارجی‏ 41
‏2-3-2 مطالعات داخلی‏ 47
‏2-4 چارچوب نظری تحقیق‏ 50
‏2-4-1 تنوع طلبی مشتری‏ 51‏
‏2-4-2 تصویر برند‏ 52
‏2-4-3 خود اجتماعی تصور یافته توسط برند‏ 52
‏2-4-4 ‏تبلیغات دهان به دهان‏ 53
‏2-5 جمع بندی فصل دوم‏ ‏56
‏فصل دوم
‏مروری بر ادبیات موضوع

‏2-1 - مقدمه
‏افزایش رقابت جهانی، قدرت تقلید محصولات و خدمات، وجود مصرف‏ کنندگان پیچیده و آگاه، قدرت خرده‏ فروشان ، اثربخشی هزینه رسانه ها و بسیاری مسائل دیگر باعث شده شرکت‏ ها برای فروش محصولات خود به مبحث برندینگ توجه کنند. در واقع برند ارزش ویژه ای را برای محصول، خدمت از طریق متمایز کردن آن نسبت به رقبا و همچنین ارزش افزوده‏ ای برای آن‏ ها ایجاد می‏ کند‏ (ایوبی یزدی،1388). از سوی دیگر امروزه سرمایه گذاری بر روی روابط مصرف کننده با برند ‏به موضوع بسیار مهمی برای شرکت هایی که به دنبال بقا و سود مستمر با مشتری بوده اند تبدیل شده است. در نتیجه کلیه عوامل و مفاهیمی که شناخت آنها بتواند به رابطه بهتر بین مصرف کننده و نامهای تجاری کمک کند، می تواند این رابطه را بهبود بخشد.یکی از این مفاهیم نوین مفهوم محبوبیت برند نزد مشتری ( یا وابستگی عاطفی به برند یا عشق به برند) است که به عنوان یکی از مهمترین حوزه های تحقیقات بازار و مصرف کننده در سالیان اخیر تبدیل شده است، به طوریکه در تحقیقات مصرف کننده، محبوبیت برند و عشق به آن به عنوان یکی از عناصر اصلی روابط مصرف کنندگان با علامت های تجاری محسوب شده است (آهوویا، 1993). به معنای واقعی تر عشق به نام تجاری به عنوان درجه ای از دلبستگی عاطفی پرشور مصرف کننده راضی برای یک نام تجاری خاص تعریف شده است.
‏مطالب این فصل در پنج بخش ارائه شده است . در بخش اول تببین مفاهیم برند، مدیریت برند، شخصیت برند، و ... ارائه شده است. در بخش دوم به مفاهیم مرتبط برند و مصرف کننده، نقش برند در استحکام این رابطه، مفهوم قدرت برند و ....پرداخته شده است، در بخش سوم مفهوم محبوبیت برند، عوامل موثر بر محبوبیت برند و ... مورد بررسی قرار گرفته و در بخش چهارم مروری بر تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با موضوع این تحقیق انجام گرفته است.در نهایت در بخش پنجم چارچوب نظری تحقیق و مبنای استخراج فرضیه های تحقیق ارائه شده است.
‏2-2- مبانی نظری

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد